Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt AMD athlon XP 2100+ palomino?

JVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er så mange dumme folk her på forumet. "hva skal du med en palomino da ? æsj". kanskje hovedkortet hans ikke takler t-bred? idiot ass.

Hva mener du med det? Begge er Socket A, kjører på samme hastighet (så vidt jeg vet) samme FSB. Hva er problemet?

Lenke til kommentar
alle hovedkort som takler palomino takler t-bred er bare bull.

Greit, er mulig jeg har misset ut noe STORT her, men så lenge det er samme PR rating, så skal hovedkortene kunne kjøre de om hverandre. Om du derimot skal opp i 333Mhz fsb, er det en del hovdkort som faller ut. Men om jeg tar feil så hadde det vert fint om du gir meg en link.

Lenke til kommentar

Hvilket hovedkort har du JVD?

Takler hovedkortet XP2100+ Palomino, så skulle jeg tro det støtter XP2100+ Tbred også. Ikke 100 % sikker, men nesten..

Alle relativt nye AMD-hovedkort støtter i alle fall Tbred! Noen litt eldre trenger kanskje en biosoppdatering men..

PS. Kjøp Thoroughbred hvis det er mulig. Den er bl.a. kaldere enn enn Palomino og er bedre til overklokking.

Lenke til kommentar

Jeg antar at jeg faktisk tok feil. Dette er nemlig hva Asus a7m266 BIOS 1007 gjør:

1. Add Thoroughbred CPU as Athlon XP naming.

2. Add Geforce 4 VGA card support function.

På den annen side er jo hele denne diskusjonen litt på siden av topic.

Lenke til kommentar
På den annen side er jo hele denne diskusjonen litt på siden av topic.

Ja, kanskje litt.. Men JVD har fått svar på sine spørsmål, så da gjør det vel ikke så mye. Håper imidlertidig at han poster hvilket hovedkort han egentlig har.

jeg har alltid rett!

Åhh.. håper du tar feil! Kjære hardware-gud, please.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...