r2d290 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hallo kunne noen som har litt peiling på bil, laste ned denne fila, og gi en bedømmelse på hva den er verdt? det er en *.rar fil som pakkes ut, og da følger det med noen bilder av bilen, samt litt info i en txt-fil (denne txt-fila er egentlig ment til de andre som skal være med på å kjøpe russebilen, men er vel like greit at dere får se den). Prøv å overse laken i setene (disse skal vi evt. fjerne og sy på nytt stoff). Prøv også å overse evt. rot, og andre ting som lett kan fikses på. fint om dere kan anslå en pris med, og uten musikkanlegg/lys på forhånd, takk http://files.filefront.com/russebilrar/;10...;/fileinfo.html edit: glemte å legge ved link til bildene Endret 11. mai 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Det der er jo en personbil, og ikke en varebil, bare for å presisere det. De bildene forteller lite om hvilken teknisk stand bilen er i. Musikkanlegget der er jo ikke akkurat vært mange kronene, så om de vil prakke på dere det fremfor å beholde det selv, så er jo det forståelig. Jeg ville nok ikke gitt mer enn maks 10.000 for den bilen hvis den er i teknisk grei stand. Men jeg ville nok virdert andre alternativer, for dere har jo ikke akkurat dårlig tid.. Selv har jeg en strøken Transporter Reimo camper som russebil (2. plass årets russebil her i distriktet) som vi ga 18k for, med fullt fungerende kjøleskap, vask, gassbluss og propansol, sovealkove mm. Det har vært veldig deilig med campingbil på treff, spesielt slik som været var til tider på Lillehammer. Endret 11. mai 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Det der er jo en personbil, og ikke en varebil, bare for å presisere det. De bildene forteller lite om hvilken teknisk stand bilen er i. Musikkanlegget der er jo ikke akkurat vært mange kronene, så om de vil prakke på dere det fremfor å beholde det selv, så er jo det forståelig. Jeg ville nok ikke gitt mer enn maks 10.000 for den bilen hvis den er i teknisk grei stand. Men jeg ville nok virdert andre alternativer, for dere har jo ikke akkurat dårlig tid.. Selv har jeg en strøken Transporter Reimo camper som russebil (2. plass årets russebil her i distriktet) som vi ga 18k for, med fullt fungerende kjøleskap, vask, gassbluss og propansol, sovealkove mm. Det har vært veldig deilig med campingbil på treff, spesielt slik som været var til tider på Lillehammer. Takk for det. ja, da tror jeg sikkert vi kommer til å vurdere det en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå