Gå til innhold

Mulighet for standardsvar for noen brukere?

Anbefalte innlegg

Jeg vet at moderatorer har en liste med standardsvar de kan legge til å tråder. Det jeg tenkte på var at noen brukere som f.eks. norbat (og en del andre i antivirus og spyware delen (og sikkert andre forum)) ofte kommer med nesten det samme svaret hver gang å starten av tråder for å hjelpe folk. (Type, last ned HJT, og post loggen osv.). Kunne det ikke være en ide å gi noen av disse som bruker utrolig mye tid på å hjelpe folk en mulighet til å gjøre jobben litt mer effektivt?

Altså gi dem muligheten til å lage en del standardsvar som de kan bruke i jobben?

Det er mulig det er for vanskelig å gjøre, umulig å bestemme hvem som skal ha muligheten, eller dumt osv., er bare noe jeg tenkte over etter å ha lest litt i antivirus og spyware delen. :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som et alternativ tips; Alt man trenger finner man i et Firefox add-on som heter Clippings :)

Saves and manages frequently-entered text for later pasting into Web page forms in Firefox or email and newsgroup messages in Thunderbird. Pasting a clipping is accomplished with just two mouse clicks, eliminating the hassle of retyping or repetitive copying and pasting.

Lenke til kommentar
Det beste er nok å benytte de funksjonene nettleseren har å tilby (som foreslått over). :)

Ja det er nok det, var egentlig bare en tanke som slo meg her om dagen.

Tenker vi legger denne død hvis ikke de som dette angår har noe å si. Jeg personlig har jo ikke bruk for dette. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...