hernil Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg vet at moderatorer har en liste med standardsvar de kan legge til å tråder. Det jeg tenkte på var at noen brukere som f.eks. norbat (og en del andre i antivirus og spyware delen (og sikkert andre forum)) ofte kommer med nesten det samme svaret hver gang å starten av tråder for å hjelpe folk. (Type, last ned HJT, og post loggen osv.). Kunne det ikke være en ide å gi noen av disse som bruker utrolig mye tid på å hjelpe folk en mulighet til å gjøre jobben litt mer effektivt? Altså gi dem muligheten til å lage en del standardsvar som de kan bruke i jobben? Det er mulig det er for vanskelig å gjøre, umulig å bestemme hvem som skal ha muligheten, eller dumt osv., er bare noe jeg tenkte over etter å ha lest litt i antivirus og spyware delen. Endret 11. mai 2008 av hernil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er jo en "notisblokk" på kontrollpanelet der du kan ha utklipp lagret.... Kanskje gjøre denne litt mer tilgjengelig fra menyen på venstre side? Få opp som eget vindu kanskje? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Som et alternativ tips; Alt man trenger finner man i et Firefox add-on som heter Clippings Saves and manages frequently-entered text for later pasting into Web page forms in Firefox or email and newsgroup messages in Thunderbird. Pasting a clipping is accomplished with just two mouse clicks, eliminating the hassle of retyping or repetitive copying and pasting. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Den var ikke dum, men det hjelper bare de som har Firefox da. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Opera har notatar innebygd, som fint kan brukast til slikt som dette. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er også mulig å ha notiser lagret på selve PC-en. Eller i kontrollpanelet som nevnt. Eller man kan kopiere i fra loggen over postede innlegg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det beste er nok å benytte de funksjonene nettleseren har å tilby (som foreslått over). Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det beste er nok å benytte de funksjonene nettleseren har å tilby (som foreslått over). Dette selvsagt med det forbehold at man sitter på samme PC-en hele tiden. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Det beste er nok å benytte de funksjonene nettleseren har å tilby (som foreslått over). Ja det er nok det, var egentlig bare en tanke som slo meg her om dagen. Tenker vi legger denne død hvis ikke de som dette angår har noe å si. Jeg personlig har jo ikke bruk for dette. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det beste er nok å benytte de funksjonene nettleseren har å tilby (som foreslått over). Dette selvsagt med det forbehold at man sitter på samme PC-en hele tiden. Det finst nettbaserte løysingar, som Google Notebook, med utviding for Fx og IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg