seilfly Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Etter å ha testet litt med forstørrelsesglass og brilleglass for å danne bilder på veggen tenkte jeg å prøve med en 75-300mm jeg har liggende. Kopierte bildet på veggen og justerte slik at det ble synlig rett vei slik vi oppfatter det Samme utsnitt tatt fra samme sted mot samme retning. Det er vel mulig å kjenne igjen uteområdet fra bildet på veggen... Alt for å ikke begynne med oppgaver og slik som må skrives på denne tiden av året! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Artig eksperiment, seilfly. Litt Camera Obscura, med optikk i steden for et bittelite hull i et mørklagt rom. Har du noensinne prøvd pinhole? Selv tilbrakte jeg siste søndag i april til å ta to - 2 - bilder i storformat med pinholekamera. Det er en utrolig kul måte å øve seg på kreativ tålmodighet. Dette er naturligvis gammelt nytt for de aller fleste her på bruket, men dette var jo en morsom variant over temaet. Med en litt uvanlig vri. Endret 11. mai 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå