eirik845 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 hei lurer på om dette http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33505 er bra om det er lett å bygge i? mhv Eirik Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 hei lurer på om dette http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33505er bra om det er lett å bygge i? mhv Eirik Om det er bra har nok alle en delt mening om, men skal ikke være så vanskelig å bygge i. Ser egentlig helt stock ut. Har du litt peiling på pc bygging så skal ikke det være noe problem Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 har aldri gjort det før.. har kun satt inn en harddisk, bytta ram brikker og bytta skjermkort.. men skal vel få det til.. den skal bare stå på samme sted hele tia så det vikdigste er at det er stort nok så det ikke er trangt å bygge.. og at ting er lett å plasere.. du skjønner.. tenker mest på bygginga. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 har aldri gjort det før.. har kun satt inn en harddisk, bytta ram brikker og bytta skjermkort.. men skal vel få det til.. den skal bare stå på samme sted hele tia så det vikdigste er at det er stort nok så det ikke er trangt å bygge.. og at ting er lett å plasere.. du skjønner.. tenker mest på bygginga. Om du skal ha et lett kabinett å bygge i så kjøp deg CM Stacker Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 det koster sikkert mye mere da har nesten ikke penger så har ikke råd til mere enn det der.. har flere kompiser som har gjort det før så sender pc`n ned til de vis jeg ikke får det til da.. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg har aldri brukt dette og vet ikke om det er bra eller dårlig. Den er nok rimilig, men kommer uten vifter, og kvalitetsvifter med bra effektiftet og lite støy koster en del. Du bør undersøke prisen på viftene før du kjøper dette, du bør ha 2-3 vifter og avhengig av dine behov, prisen på viftene kan fort bli mer enn selve kabinettet. Endret 11. mai 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) er det så viktig å ha vifter da? vis man ikke skal klokke? setter det heller inn senere.. vifter koster da ikke mere 79 kr stykke da.. vis jeg husker riktig.. Edit: skal kjøpe cpu vifter før jeg klokker så da kan jeg jo ta med Front: 1 st. 120mm Bak: 1 st. 120mm Sidopanel: 2 st. 80mm Endret 11. mai 2008 av eirik845 Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg vet ikke hva slags komponenter du skal ha i kabnettet, men uansett trenger du minst ett par vifter i et normalt/uklokket sytem. Det er lurt å ha minst en inntak og en utsug vifte, ellers kan det fort bli for varmt. Selv om du ikke overklokker, hvis du har en kfraftig GPU, eller ander komponenter som utvikler varme, da trenger du flere vifter. Jeg har aldri prøvd de 79-kroners viftene, men vannlighvis de billigeste bråker for mye og kjøler for lite. Kvalietetsvifter koster ca. 120 kr per stykker og du bør undersøke litt om hvor mange vifter du trenger før du kjøper dette. Hva skal du ha i kassen? EDIT: etter det jeg forstår av beskrivelsen på produktet, disse : Front: 1 st. 120mm Bak: 1 st. 120mm Sidopanel: 2 st. 80mm er ikke inkludert i pakken, og de kan fort bli noen hundre lapper å skaffe disse. Endret 11. mai 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=71895 dette skal inn.. pluss en 500 gb harddisk.. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=71895 dette skal inn.. pluss en 500 gb harddisk.. Det er ikke offentlig og jeg klarer ikke å se hva du har. Prøv en gang til. EDIT: Hvis du vil ha en rimlig og bra kasse, du kan vurdre disse også: COOLERMASTER Centurion 534 COOLER MASTER PC kabinett CM-690 Endret 11. mai 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 oki men den handle kurven er kryssa av for at alle skal se den.. men det er 9600 gt og intel 8200 cpu.. 2 gb 1000 mhz ram.. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det blir varmt, og nå som sommeren kommer så burde du kjøpe vifter i maskinen. Få ut varmen og inn med ny luft Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) ja men hvilke? Edit: kjøper 2 sånne http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=34497 det får holde.. Endret 11. mai 2008 av eirik845 Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Disse er bra, Mist-viftene har bra kvalitet og er veldig stille, men de er ikke veldig effektive. Du kan godt kjøpe disse 2 og vil klare deg. Du kan også vurdrer å bytte en av disse med Noctua NF-S12 og bruke den som utsug-vifte, fordi den er mye mer effektiv og flytter masse luft, og er like stille også. Prisdiferansen blir en 50 lapp, og det er værdt det. Endret 11. mai 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå