Gå til innhold

Useriøs kundebehandling hos Combitel.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er Combitelkunde med hensyn til.:

Internet og fasttelefon.

 

I går da jeg skulle sjekke mail kom jeg ikke inn på mailserveren. Da jeg ikke er ukjent med at mailservere kan være nede forsøkte jeg på nytt i dag med samme resultat.

 

Jeg foretok et søk og det viste seg at Combitel ikke lengre eksisterer trass ny regning derfra.

 

Jeg kobler meg opp til ny mailserver, men der kommer jeg ikke inn. Her er meldingen jeg motar.:

 

"Det er et problem med dette webområdets sikkerhetssertifikat.

Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet ble ikke utstedt av en klarert sertifiseringsinstans.

Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet ble utstedt for adressen til et annet webområde.

 

Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren.

Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet.

Klikk her for å lukke denne websiden.

Fortsett til dette webområdet (anbefales ikke).

Mer informasjon

Hvis du kom til denne siden ved å klikke en kobling, bør du se på webområdeadressen på adresselinjen for å kontrollere at det er adressen du forventer.

Når du går til et webområde med en adresse som https://example.com, kan du prøve å legge til "www" i adressen, https://www.example.com.

Hvis du velger å ignorere denne feilen og fortsette, må du ikke oppgi private opplysninger til webområdet.

 

Se avsnittet Sertifikatfeil i hjelpen i Internet Explorer for mer informasjon."

 

Trass i advarsel forsøker jeg å komme inn på mailserveren , men forsøket blir blokert.

 

På nuverende tidspunkt befinner jeg meg på et sted hvor jeg har problemer med komunikasjon.

 

Er det noen som vet hva som skjer og hva tidligere Combitelkunder bør/ kan gjøre i saken?

Endret av reor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linken din TEE er ikke lengre brukbar. Sjekket du den ikke før du la den inn her?

Det ville vært enkelt for Combitel med en mail til sine internetkunder , eller sms til de av mobilkundene de hadde gitt nytt SIMkort noe tid i forveien, men Combitel ga blaffen.

Detter kaller jeg dårlig kundebehandling i motsetning til da Combitel overtok etter world-Online. Da var kundebehandling og informasjon god!

 

Det må være på sin plass å forvente direktekontakt fra firmaet "Combitel" til sine kunder og ikke hva man tilfeldig kan snappe opp av info og rykter på internet.

Lenke til kommentar
Linken din TEE er ikke lengre brukbar. Sjekket du den ikke før du la den inn her?

Jeg fant en påloggingssiden til noe som het Mine Sider og som innehold webmail. Siden jeg aldri har vært kunde hos Combitel får jeg ikke sjekket noe mer enn det.

 

Beklager virkelig forsøket på å hjelpe deg, det skal ikke skje igjen.

Lenke til kommentar

Jeg setter pris på de forsøk på å hjelpe som har kommet.

 

Saken ble løst ved at en i familien hjemme i Norge tok kontakt med kundeservice MTU og mailboksen ble åpnet igjen. Selv befinner jeg meg utenlands.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...