Ustedalen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tok dette bildet på veien opp til Kristiansund forrige helg. Synes igrunn det ble ganske tøft. Noen meninger om bildet? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Etter min mening har du dratt alt for hardt i spakene i PhotoShop. Fargene er unaturlige. Prøv å legge ut originalen. Lenke til kommentar
si Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fint bilde, fin komp. Enig i at fargene blir for skarpe. Og -kanskje litt utenfor poenget- signaturen din tar veldig mye fokus her. Særlig i et slikt bilde, sauene blir mindre enn signaturen. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det jeg likte best med dette bildet er at sauene skaper en viss dybde. Forøvrig også enig med kjeklulf. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Greit bilde, men fargeforskjellen i gresset rundt sauene ødelegger for meg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg vet jeg har dratt hardt i spakene, men det er gjort med vilje. Det opprinnelige bildet var ganske flatt og kjedelig, og jeg ville få frem en surrealistisk sommerstemning, noe jeg tror jeg har lykkes til å få med. Ang. gresset rundt sauene så irriterer det meg også. Har prøvd å fjerne det, men det virker ikke som om det vil gå bort (eller om clone stampen er langt nok unna). Uansett så tror jeg gresset hadde litt anderledes farge der sauene var. Jeg kan ikke forklare det på en annen måte. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Etter min mening har du dratt alt for hardt i spakene i PhotoShop. Fargene er unaturlige. Prøv å legge ut originalen. Helt enig. Ut over det synes jeg det er et dekorativt og fint bilde, men ikke noe særlig engasjerende. I sterk kontrast til portrettet du også har servert oss i dag. Lenke til kommentar
emero Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 greit nok at de opprinnelige fargene var kjedelige, men jeg er sikker på du kunne funnet en mellomting. Dessuten, når jeg ser på trådnavnet, virker det som du har et usunt forhold til sau... men nok om det! du skal i alle fall ha at komposisjonen er veldig fin i mine øyne Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) ...når jeg ser på trådnavnet, virker det som du har et usunt forhold til sau...Det slo meg også. Så tenkte jeg at Ustedalen ikke er en urban person. Etterhvert slo jeg fra meg tanken, og forsøkte å se forbi denne litt ubehagelige følelsen Endret 11. mai 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg digger dette bilde. Dette er så og si full pakke. Alt er egentlig nevt med det tenkniske. Tenket du på alt dette før du smalt ned knappen? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå