Gå til innhold

Spring kjære, spring - et saueportrett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint bilde, fin komp. Enig i at fargene blir for skarpe. Og -kanskje litt utenfor poenget- signaturen din tar veldig mye fokus her. Særlig i et slikt bilde, sauene blir mindre enn signaturen.

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg har dratt hardt i spakene, men det er gjort med vilje. Det opprinnelige bildet var ganske flatt og kjedelig, og jeg ville få frem en surrealistisk sommerstemning, noe jeg tror jeg har lykkes til å få med.

Ang. gresset rundt sauene så irriterer det meg også. Har prøvd å fjerne det, men det virker ikke som om det vil gå bort (eller om clone stampen er langt nok unna).

Uansett så tror jeg gresset hadde litt anderledes farge der sauene var. Jeg kan ikke forklare det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Etter min mening har du dratt alt for hardt i spakene i PhotoShop. Fargene er unaturlige. Prøv å legge ut originalen.

Helt enig. Ut over det synes jeg det er et dekorativt og fint bilde, men ikke noe særlig engasjerende. I sterk kontrast til portrettet du også har servert oss i dag.

Lenke til kommentar

greit nok at de opprinnelige fargene var kjedelige, men jeg er sikker på du kunne funnet en mellomting. Dessuten, når jeg ser på trådnavnet, virker det som du har et usunt forhold til sau... men nok om det! :p du skal i alle fall ha at komposisjonen er veldig fin i mine øyne :)

Lenke til kommentar
...når jeg ser på trådnavnet, virker det som du har et usunt forhold til sau...
Det slo meg også. Så tenkte jeg at Ustedalen ikke er en urban person. Etterhvert slo jeg fra meg tanken, og forsøkte å se forbi denne litt ubehagelige følelsen :tease: Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...