233995 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvor langt i fra sentralen kan jeg være for å få tilgang til ADSL. I bakkelengde. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 4 kilometer er det vell snakk om. 1 kilometer for sdsl. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er vel maks 3-4 km tror jeg. Lengre avstand=lavere hastighet. VDSL er vel maks 1 km Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvor langt i fra sentralen kan jeg være for å få tilgang til ADSL.I bakkelengde. Normalt mellom 4- 4,5km kabel-lengde. Med bra kabel kan det gå noe lenger. På skikkelig dårlig kabel er den langt lavere. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Adsl : inntil 3km=garantert hastighet :mellom 3km og 5km= eget ansvar(fungerer i de fleste tilfeller med lovet hastighet) Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har NETTOPP fått ADSL (Bravo) fra NextGenTel, for jeg fikk ikke av teleherket. Kabellengden 4,4km. Hastigheten er målt MANGE ganger nå med forskjellige "speedometere" og ligger altid mellom 700og800 og lagrinngshastighet er plus-minus 80kbs. Linja mi var elendig med manuelt modem ! Kasta meg av og noen ganger var lastespeeden nede i tosiffra tall ! NextGenTel er forøvrig lett å konfigurere og går som pokker fra tima en ! Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå