seidon Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hallo. JEg har enttop tatt recovery på PC-en min. Jeg gjorde det med et slikt recovery program som lå på PC-en. JEg gjennopprettet den til dell fabrikkinstillinger. I går kveld funket alt bra. Jeg kunne koble til Ipoden min å den fungerte. Men i dag så kommer det bare opp ukjent usb enhet. Jeg kjører windows vista forresten. Det er også et annet problem. Jeg bruker programmet dc++, hvor jeg kan laste ned ting osv. Den hubben som jeg bruker krever at du deler 200gb med ting. Delings mappa mi er på over 200gb i windows utforsker, men når jeg legger den til i dc++ så står det bare 187gb. Jeg prøvde og legge til en til mappe på 30gb, men den står bare oppført som 64mb i dc++?? hva er problemet?? Trenger Hjelp!. Alt funka før jeg reformaterte PC-en. Takk for hjelp setter stor pris på det. Endret 11. mai 2008 av seidon Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Prøv å installere driverene til Ipod igjen og se om den da blir oppdaget riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå