[email protected] Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bare at jeg ikke engang får opp lyd. PC-en er slått på, det kommer summelyder fordi den jobber, men ingenting skjer... Det er en Packardbell Easynote laptop. HVA GJØR JEG? Lenke til kommentar
toshast Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bare at jeg ikke engang får opp lyd. PC-en er slått på, det kommer summelyder fordi den jobber, men ingenting skjer... Det er en Packardbell Easynote laptop. HVA GJØR JEG? Jeg har hatt det samme problemet, eller jeg har enda, rettere sagt. Jeg gikk inn på HP Support hjemmesiden og leste til jeg fant ut at jeg måtte gjøre følgende: Ta ut batteriet, og koble i AC Adapteren(strømkabelen). Hvis det lyser at pcen er på (hvis tegnet lyser) er det ingenting gale med strømkontakten. Da stod det at jeg måtte "Reseate" RAM brikkene. Dette gjorde jeg men virket heller ikke. Så jeg har sendt den inn og venter enda på svar. Så hvis ingenting av dette virker, anbefaler jeg, og HP, at du sender den inn. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har jo PackardBell, men jeg prøvde, og det virket! Tusen takk! Lenke til kommentar
toshast Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har jo PackardBell, men jeg prøvde, og det virket! Tusen takk! Flott! Det gjorde det dessverre ikke på meg, ironisk nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå