Heimert-kongen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hei. I dag når jeg våknet og slo på PCen så jeg at skjermen ver knust. Jeg har ikke peiling på hvordan det kan ha skjedd. Der det er knust er det helt svart (litt oppe til høyre) og en rosa stripe som går loddrett ned. Hva nå? Må jeg ha ny skjerm? Hva vil det koste? Maskinen er en Acer Aspire 3610. Har ikke råd til ny heller Endret 11. mai 2008 av Lallabass Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Skjermen er nok ødelagt, men regner med at det går under garanti? Sålenge pc-en er under 2 år gammel. Skjermen på pc-en min tok kvelden og den var borte på reperasjon i 2mnd. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 En knust skjerm går ikke på garantien, men kan muligens tas på forsikring hvis du har det. Prisen på en ny skjerm varierer mye - jeg byttet på en Thinkpad (15,4" widescreen) for en stund siden, og den kostet rundt 1400 kr. For et års tid siden sjekket vi prisen på skjerm til en Compaq (det var en litt spesiell skjerm med høy oppløsning) og den tror jeg kostet 7500,- pluss moms. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har ikke råd til ny heller Da er det bare en ekstern skjerm som er muligheten, dersom du har det fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå