kloningen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Oh my god, sjekk hva som skjedde når jeg satt alle instillingene til Low! Neida... Fra tull til alvor: Dette var igår når driverne mine var litt... "ødelagte" x] Sånt skjer... Nå funker spillet bedre enn noen gang her Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Mitt aller første screenshot - tatt for en ukes tid siden - synes ikke det ble så aller værst heller Nok en ny skrivebordsbakgrunn for min del hvertfall! edit2: der nå virket bildet Endret 17. juni 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hadde vært villt om man kunne få Black Dragon armor eller noe sånt Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Fikk mamutt til å virke i dag ( lvl 40 ) , faen fet å ri , akkurat som en buss Man føler at man sitter på et jevlig tungt beist Nyt disse bildene : Er ikke vansklig å skjønne at AoC har verdens beste MMO grafikk , ingen i nærheten av like "Crispy" Endret 17. juni 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Raid time Vi fikk ned 1 boss, men fikk ikke tid til siste boss, prøvde bare 1 gang og ble raped. HoX boots droped, men dice rolled for dårlig, så jeg fikk ikke Tror rundt 10 epics droppet. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ah! Nesten ikke så jeg greier å være på jobb når jeg ser dette Må nesten poste ett par bilder selv også da Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tidenes bug? Fikk inn en fatality på en mob, men istedet ble jeg til mob'n og kunne ikke røre meg... Og man kan ikke logge ut når man er i combat, neida! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jøsses, disca mens jeg kasta Repulse på pommen min, når jeg logga på møtte dette meg: Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jøsses, disca mens jeg kasta Repulse på pommen min, når jeg logga på møtte dette meg: Ser ikke hva som er så rart jeg ? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Du ser ikke den store gule sirkelen rundt beina som kommer når man kaster Repulse? btw, kult bilde: Endret 20. juni 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Står å beskytter Battlekeepet vårt. Boring som pokker da vi ikke vet om noen faktisk dukker opp.. Endret 20. juni 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når du er i raid, får du egen raid chat? eller bruker dere gruppe chatten(hvis ja, kan alle i raidet se hva som blir skrevet?) ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når du lager raid så får du en raidchat ja, akkurat som i et vist annet spill Stemningsbilde Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Står å beskytter Battlekeepet vårt. Boring som pokker da vi ikke vet om noen faktisk dukker opp.. Nei men, god dagen du Visste ikke at du også var i Anathema. (poster bilde senere, på laptop nå) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Nei så artig Litt pinlig å ikke vite sånt, men pytt sann Fikk endelig start på lootet, og fikk både sko og belte i dag. Være den eneste Assassinen i guildet har sine fordeler. Fikk også en kjapp smak på Kyl..kyli..sigh.. før vi tok kvelden. Endret 21. juni 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Møtte på en GM i dag, men så stakk han plutselig Måtte selvfølgelig sende en /tell Noen som vet hvem denne karen er? hvem i Funcom spiller som Octavio? Endret 21. juni 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå