Gå til innhold

Kan man bli frisk fra diabetes 1?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har ikke dette vært en verdensomspennende nyhet? Hvis en amputert fot hadde vokst ut ville det vært på nyhetene overalt, men ikke dette?

Men jeg personlig tror ikke på mirakler, jeg tror det er en logisk forklaring, som for eksempel Feildiagnose.

Og jeg visste ikke at man kunne måle blodsukkeret gjennom urin?` Hvorfor tok ikke legen en blodprøve, det tar bare ett minutt.

Lenke til kommentar

Jeg annser dette som bare vås ja.

Min første tanke når jeg hadde lest litt, var at denne artikkelen er tvers igjennom falsk. Og av en eller annen grunn har mannen lyst på en slags respekt eller oppmerksomhet.

Hvis nå historien skulle være sann(noe jeg nekter å tro, når historien ikke henger på greip), så må det jo være en feil diagnose.

Og må vel bli det endelige punktum hvertfall for min del.

Lenke til kommentar

Jeg annser dette som bare vås.

Min første tanke når jeg hadde lest litt, var at denne artikkelen er tvers igjennom falsk. Og av en eller annen grunn har mannen(Svein-Magne) lyst på en slags respekt eller oppmerksomhet.

Hvis nå historien skulle være sann(noe jeg nekter å tro, når historien ikke henger på greip), så må det jo være en feil diagnose.

Og dette må vel bli det endelige punktum hvertfall for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg så faktisk ett program på TV der mange folk hadde tatt en operasjon for å gjøre magen mindre (for å gå ned i vekt), og en bivirkning av operasjonen var at mange av de hadde blitt kurert for diabetes. Jeg tror det var fordi de kuttet av en del av tarmen, men siden jeg ikke hugser hvor jeg så det kan jeg ikke si så mye på troverdigheten.

(Det var definitivt ikke en serie :p)

Lenke til kommentar

Jau, og det er type 2, som her ganske ulik type 1. Ville nok hatt samme effekten at personene slanket seg.

Men ellers så har jeg en sykdom som kommer på samme måte som type 1 diabetes, så jeg har jo lest litt om hva som kan gjøres med autoimmune sykdommer. Og ærlig talt er det ikke så mye. Men det forskes en del på det, blant annet ved å tukle med T-cellen i koppen og som noen kanskje så igår på Schrödingers katt, så har for god helse/for ren tilværelse medvirkning på at flere blir syke. En har derfor en del ekspriment på gang rundt bruken av parasitter for å gi immunforsvaret noe å bryne seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...