Gå til innhold

Thermaltake bedre enn swiftech?


DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler sterkt på at Thermatake voulcano 11 kjøler bedre enn swiftech. Har ikke testet voulcano 11 mot swiftech, de to beste er vel slk 900 og swiftech der slk 900 er best. Gå for slk 900 eller swiftech hvis du skal ha god kjøling.

Lenke til kommentar
hallo? Swiftech er en bedrift!

Tror dere snakker om MCX462+ iallefall. Med stille vifte er nok SLK900 best, med en littegranne kraftigere (Delta) er swiftechen best skulle jeg tro :shrug:

 

SLK900 har jeg ikke peiling på men sammenligner man Alpha PAL8045 og Swiftech MCX462B er Alphaen best med svak vifte og swiftechen hakket bedre med kraftig vifte. Ville kjøpt Alphaen.

 

EDIT:

 

Viften (60, 80 eller 92mm) festes med medfølgende klips.

 

Betyr at 92mm vifter passer på SLK900 så da er denne bra tror jeg på. Jeg hadde gått for denne og en 92mm papst vifte på 39db (102m3) + en Zalman fan mate slik at man kunne fått det stille en gang iblant.

Lenke til kommentar

Swiftech, Alpha og Thermalright er nok et lite stykke foran Thermaltake på kjølere enda, men de koster jo endel mer (stort sett). Kan ikke si noe om Thermaltake 11 kjøleren da den er helt ny, men jeg er spent på å se hva tester vil vise. Kjører selv en Swiftech 462+ med 80-120 trakt (220V etri vifte @ 79CFM).

 

Det skal mye til for at jeg bytter fra nåværende løsning til annen luftkjøling. Neste oppgradering blir uansett Ekstremkjøling (Vapo).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...