IggyTheCat Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Noen som vet om tester av kd 500? tror jeg fant en på fransk på guide.linternaute.com ,men det hjelper ikke meg så mye når jeg ikke snakker fransk... Det som står på akams sider regner jeg ikke som en test, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 www.megapixel.net har akkurat testet den. Lenke til kommentar
IggyTheCat Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Takk, men jeg er på utkikk etter noe litt mer omfattende... Lenke til kommentar
TROND66 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Mere omfattende? Testen pa megapixel.net er delt opp i 8 deler med vaer del pa ca 2-3 sider. ganske omfattende synes jeg Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kameraet er meget raskt av/på. Autofokusen er ikke noe å skryte av hurtighetsmessig. Utløserforsinkelsen forøvrig er imponerende, også med blits. Kameraet er ganske tregt til å ta mange bilder etter hverandre, og det har svært treg blitslading. Batterikapasiteten er meget god, det beste vi har hatt på lommekameraer. Jeg har dessverre ikke tatt nok bilder med kameraet til å vurdere bildekvaliteten. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå