Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor forstår ikke jenter seg på gaming?


Anbefalte innlegg

Taktikk: Sidestill spillingen med en annen tilsynelatende unyttig aktivitet jenta driver med. Hva er egentlig vitsen med å glo i butikker?

(Ikke forsøkt direkte selv.)

 

Ja, for alle jenter går og glor i butikker døgnet rundt. Hvordan går det forresten an forstå seg på at noen vil sitte 24/7 (JA, jeg vet mange ikke gjør det) foran skjermen og leve i en fantasiverden med fantasifigurer, eller "være" en eller annen idiot som går rundt med en kniv eller en pistol og dreper folk? Det er så meningsløst som det kan bli. Jeg forstår meg ikke på det, men jeg, eh, respekterer (?) at folk vil bruke så mye tid på det...

 

Men på den annen side, hvorfor gidde å bruke tid på noe som helst? Eller, hvorfor IKKE bruke tid på ting? Er jo egentlig det samme om man bruker en kveld på mekking eller gaming, bare man har det.. gøy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

Normene der jeg kommer fra er at man snakker minst mulig når man er på kino. I tillegg konser man veldig lite på andres kroppsspråk fordi man er oppslukt av filmen (med mindre du deiter en dame). Kino/teater i seg selv tror jeg er den mest asosiale aktiviteten jeg kan finne på å gjøre sammen med andre. Da ser jeg bort ifra at dette som regel også innebærer transport til og fra kino, og evt det å gå ut og spise etterpå, der man selvsagt har mye anledning til å være sosial :)

 

 

Kino er som du sier en veldig asosial aktivitet. Men jeg ser i motsetning til deg transport og eventuelt å gå ut å spise etterpå som "en del av kino." Litt vanskelig å forklare men det var iallefall det som var meningen.. :) Men så absolutt, hvis det finnes personer som reiser alene til kinoen, møter noen, ser filmen for å deretter reise rett hjem igjenn så blir ikke dette så mye mer sosialt enn å sitte hjemme alene å se på tv hele kvelden...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*
Hei jeg irriterer meg noe sykt over at jenter har hverken forståelse for, eller noen intensjoner om å forstå spilling hvorfor man spiller.

 

Hvis de bare kunne forstått så hadde livet mitt blitt mye enklere og langt mindre problemer, jeg snakker erfaring ang eksen.

 

Fordi jenter syns det er teit at gutter velger å spille i stedet for å være sosiale.

Spillende, lat, blek og usosial fyr < Sosial fyr i form, som har sunnere interesser enn å sitte foran PC-en 18 av 24 timer om dagen..

 

Nå er dette satt litt på spissen, men det er generelt min og mine venninners oppfatning :)

Lenke til kommentar
Hei jeg irriterer meg noe sykt over at jenter har hverken forståelse for, eller noen intensjoner om å forstå spilling hvorfor man spiller.

 

Hvis de bare kunne forstått så hadde livet mitt blitt mye enklere og langt mindre problemer, jeg snakker erfaring ang eksen.

 

Fordi jenter syns det er teit at gutter velger å spille i stedet for å være sosiale.

Spillende, lat, blek og usosial fyr < Sosial fyr i form, som har sunnere interesser enn å sitte foran PC-en 18 av 24 timer om dagen..

 

Nå er dette satt litt på spissen, men det er generelt min og mine venninners oppfatning :)

Spiller mye = Check, men ikke 18 timer

Blek = Not really, men ikke kjempebrun

Lat = Nei...

Sosial = Ikke så veldig, men bare på skolen

 

Man trenger ikke være blek, lat, chubby, ha dårlig utsende osv som mange tror selv om man spiller mye. Noen er bare født for å spille, et kall på en måte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...