Theatre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg kjøpte min PS3 i amerika for hurtigere releases, lavere priser, og større harddisk. Leste tråden om hvordan man kunne rippe om DIVX filer, og fikk igrunnen god forklaring på det jeg lurer på der, men jeg har dog et spørsmål til. Når filen er lastet ned og ferdig rippet, og ligger på pcen min. Hvordan får jeg da flyttet den over til min PS3? På forhånd takk. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Om PS3en er amerikansk har ingenting med dette å gjøre. Jeg foreslår minnepinne. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eller sett opp ein liten webserver, peik nettlesern i ps3'n til http://10.0.0.40 f.eks og last ned filmen over nettverket... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nero media home kan brukes. Streamer du innholdet du skal se gjennom nettverk. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Et annet program du kan bruke til å streame, som jeg selv bruker, heter TVersity. Her kan du finne en guide for hvordan å sette det hele opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå