Theatre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har akkurat lest at tjenesten Playtv til PS3 vil bli lansert i england og andre deler av europa i juni. Nå har det seg slik at jeg har en amerikansk PS3, jeg valgte dette pga større harddisk, rimeligere spill, og tidligere releases, men nå kommer jo dette problemet da jeg desperat vil ha Playtv. Kan noen fortelle meg om en europeisk versjon av Playtv vil fungere på min amerikanske PS3, i såfall hvorfor/hvorfor ikke? På forhånd takk. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men hva mener du egentlig med: ...jeg valgte dette pga større harddisk, rimeligere spill, og tidligere releases... Du kunne jo også ha nevnt PlayTV i topic. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men hva mener du egentlig med: ...jeg valgte dette pga større harddisk, rimeligere spill, og tidligere releases... Du kunne jo også ha nevnt PlayTV i topic. Regner med at han mener rimeligere spill pga dollarkurs, og at noen spill kommer litt tidligere der borte. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Anng. rimeligere spill og tidligere releaser... spill til PS3 er sonefrie Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Joda, men det spiller liten rolle på endel onlinespill... Er enkelte spill som er sone inndelt online... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det burde da definitvt være ett argument for hvorfor ikke ha PS3 fra Japan eller Amerika? Er jo en fordel å spille online med folk som er pålogget på samme tid som deg .. med mindre man er arbeidsledig og kan sitte oppe hele natta da Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det holder med én tråd om problemet. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg