partoxderbi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) hei jeg skulle formatere data'en min, satte i windows xp CD-en (som alle ganger før) startet formateringen, og når den skulle instalere windows på nytt så fant den ikke noen hardisker (S-ATA) har en IDE harddisk som jeg har instalert windows på (i ettertid) og instalert hovedkort driverne mm. og den finner fortsatt ikke hardiskene... har prøvd partisjonering men det virket heller ikke noen tips til hva jeg kan gjøre? ganske gammel maskin men OK til og spille på hovedkort abit ic7 max ramm ddr-dimm( 3 gb tot) shærmkort 512 mb shapphire radeon hdd western digital 500 S-ATA prosessor intel pentium 4, 2.99 gh.z Endret 11. mai 2008 av partoxderbi Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 virket før? mulig at xp-installasjonen ikke har de nødvendige sata-driverne.. se om du finner noe sata-greier i bios og evt prøv å deaktiver det (spørs hva det er såklart..) Lenke til kommentar
t_k Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Skal du kjøre raid eller? Max'en har vel Raid på South Bride + Silicon Image. Du trenger vel de driverne. Du finner de sikkert enda på Abit sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lærer dere ikke norsk i skogen? Jeg skjønner ærlig talt ikke hva du vil. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg minner om at det er kun tillatt med bokmål og nynorsk på forumet for at flest mulig skal kunne ha glede av det. Det er ikke like lett å forstå dialekt for alle. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå