Theatre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har akkurat lest at tjenesten Playtv til PS3 vil bli lansert i england og andre deler av europa i juni. Nå har det seg slik at jeg har en amerikansk PS3, jeg valgte dette pga større harddisk, rimeligere spill, og tidligere releases, men nå kommer jo dette problemet da jeg desperat vil ha Playtv. Kan noen fortelle meg om en europeisk versjon av Playtv vil fungere på min amerikanske PS3, i såfall hvorfor/hvorfor ikke? På forhånd takk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vil du ha svar fort er vel første bud og nevne hva saken gjelder i topicen din;) Vet ingenting sikkert, men kan ikke se hvordan landet maskina er kjøpt i osv skal ha noe å si for selve play-tv. Problemer blir vel da evt, om man kjøper selve play-tv enheten i usa. Men igjen, tror slike spørsmål gjenstår å bli besvart av sony for hvordan de tenker å gjøre det her til lands. Hvordan de skal klare å få de store norske kabel leverandørene til å godtta at folk tar opp som det passer dem skal også bli spennende å se. Hverken Get eller Canal Dig. lar deg jo kopiere det du har tatt opp med dems PVR dekodere over på pc eller andre medier, så hvordan sony skal få lov av dem ser jeg bare ikke helt enda. Håper selvsagt det blir noe av, men akkurat play-tv tror jeg ikke vi får her på berget før jeg faktisk ser det. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tviler på at det er noe problem. Men jeg tviler nesten på at Playtv noen gang kommer til Norge. Rikstv gidder sikkert ikke bruke tid/penger på det.. Eller? de som har canal digital og sånt i utlandet må vel ha en ledning fra den å inn i ps3'n. Blir vel noe sånt her å.. Konkulsjon: den kommer vel til norge XD haha. men det er ikke det du spør om såå.. Ja, jeg trur det vil virke. som sakt jeg har ikke så mye peil på sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 For det første skal trådtittel beskrive hva du ønsker med tråden, på den måten kan folk fra emnetittelen se om de kan hjelpe deg eller ikke. Da er det større sjans at du får hjelp. En god tittel kunne for eksempel være "Funker PlayTv på amerikansk ps3?" Ekstrautstyr som dette pleier tradisjonelt ikke være regionkodet og funker på alle maskiner uansett hvor maskinene er kjøpt. For PlayTv får man ikke vite dette før noen har testet det, dvs man må vente på at den kommer ut i salg. En annen sak er om PlayTV i det hele tatt vil fungere med det norske bakkenettet... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg kan ikke se noen grunn til at ikke en europeisk versjon av Playtv vil fungere på amerikansk PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå