Gå til innhold

BK: propellens endelik

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg tid til å prøve min nyinnkjøpte Tokina 11-16 AT-X 116 PRO

Har vært en liten tur innom Canon´s DPP.

Litt sharpnes og farger

post-151946-1210485804_thumb.jpg

Canon 30D iso400,13mm,f2.8 og 1/100sec.Handholdt.

Komentarer ?

Edit: her er samme tatt på iso 400,13mm,f7.1 og 1/20sec.handholdt ubehandlet .

post-151946-1210485850_thumb.jpg

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt feil objektiv. Et slik motiv ber om selektiv bruk av DOF.

Btw: Jeg er visst fryktelig kritisk i dag. Hva kan det skyldes. Jeg har sluttet å drikke kaffe, røyker som en skorstein og har Cola i glasset. Alt tyder på godt humør, så det kan ikke være grunnen. Og nei, jeg har aldri brukt Prozak, så jeg kan ikke skylde på å ha glemt medisinen i dag.

Lenke til kommentar

Btw: Jeg er visst fryktelig kritisk i dag. Hva kan det skyldes. Jeg har sluttet å drikke kaffe, røyker som en skorstein og har Cola i glasset. Alt tyder på godt humør, så det kan ikke være grunnen. Og nei, jeg har aldri brukt Prozak, så jeg kan ikke skylde på å ha glemt medisinen i dag.

Har problemer med og bruke noe annet en vidvinkel,ligger for mye skrap i forgrunnen til å kunne komme langt nok unna motivet.

Lenke til kommentar

Jeg tror grunnen til at PMnormal er litt grumpy idag, er at han har ikke fått seg noe god whisky idag ;)

Det jeg savner, er smell i fargene på selve propellen - den blir for grå og trist (skulle tro jeg hadde tatt dette bildet :) )

Og så må du huske å skalere ned bildet før du poster.

Tom

Lenke til kommentar

Har problemer med og bruke noe annet en vidvinkel,ligger for mye skrap i forgrunnen til å kunne komme langt nok unna motivet.

Ok. Da hadde du ikke noe valg, og det er greit. Resultatet er ikke så dårlig at det ikke var verdt en eksponering. I litt større format hadde jeg kanskje sett flere kvaliteter også, for motivet liker jeg. Det er av og til slik med mine bilder også, at de ikke "åpner" seg før de henger på veggen i en viss størrelse.

Ingen Single Malt i kveld, bare smugdrikking av heimerten som ligger gjemt i sisternen på toalettet :innocent:

Nett som deg, Tom :tease:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...