Lef Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Vurderer å kjøpe dette kabinettet som jeg synes ser utrolig lækkert ut ! Er det noen som vet mer om hvordan det fungerer i praksis, tenker på støy, varme, montering etc ? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Hmm, tydeligvis ingen :-) Uansett, kjøpte meg et slikt kabinett i går, og er sånn halvfornøyd. Kabinettet er stilig å se på og utrolig lett (aluminum). Men det kan se ut til at det har litt dårlige vifteløsninger. F.eks har du en vifte foran (80x80) som skal suge luft inn direkte på harddiskene og inn i kabinettet, problemet er bare at kabinettet er så godt som tett foran, slik at det blir begrenset med frisk luft det er mulig å trekke inn :-( Ellers er det med en fanduct m/vifte som kan settes direkte over cpu, det er meningen at den skal trekke den varme luften via fanducten og rett ut bak kabienettet. For det første bråker den viften som er med noe helt jævlig, for det andre synes jeg dette ga veldig dårlig effekt. Jeg endte opp med en CPU temp 10 grader høyere enn det jeg hadde fra før av i mitt steingamle Aopen servertower laget av russisk ubåtstål :-) Det er også plass til en ekstra vifte som skal blåse luft ut bak, denne er desverre bare på 60x60 og jeg frykter at en slik vifte også kommer til å bråke. Har enda ikke prøvd å bruke en vifte bak til utsug, men får vel prøve å "mekke" det til slik at jeg får satt en 80x80 bak der. Vel dette var min mini review av kabinettet, kjekt å vite for den som vurderer å kjøpe et slikt kabinett. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk for mini-testen . Da kjøper jeg ikke det kabinettet.. Stod mellom Q-Tec ATX 6052MDL og Sky Hawk PSR4609D7. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har et slikt kabinett selv, og til den prisen er den en helt kurant liten sak. Men de viftene som følger med bråker noe vanvittig, og bør resolutt byttes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå