Statuen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Seriøst jeg vet ikke lenger hva som er galt med media... Det er hovedoverskriften... uff jeg facepalmer Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Fikk faktisk med meg det .........................................................Men de har alt for lite å skrive om, helt klart! Endret 10. mai 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tja. Så at det fantes en artikkel om Synøve Svalbøs kjolekoleksjon på dagbla.no Måtte le... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Helt enig med trådstarter. Hvem bryr seg om at 100k+ mennesker har tatt kvelden i Burma, når Dorthe sine pupper _nesten_ glipper?! PFU Burde "arrestert" hele gjengen og tvunget dem til å skrive om litt nytteverdige saker. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 vell.. "sex" selger, så de har heller pupper som hovedsak, en dødsfall i et annet land Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvem bryr seg om at 100k+ mennesker har tatt kvelden i Burma, når Dorthe sine pupper _nesten_ glipper?! Du fikk sagt det på en fin måte. Vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg ser slikt. Utrolig morsomt, tragisk og trist på en gang. Lenke til kommentar
Andrea_Solaris Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Og dette tror jeg dessverre vi vil få oppleve i større og større grad framover. De riksdekkende avisene blir mer tabloide, og for å "følge med i tiden" - antageligvis i frykt for å miste de yngre leserne, smører de mer og mer dritt utover avisene. Rett og slett verdiskalaen som er blitt snudd på hodet. Kjendisdyrkingen vil bare eskalere, med det resultat at man står i fare for å oppdra en uvitende, ignorant og selvdyrkende generasjon. Vi biter oss selv i halen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 VG hadde jo en stor sak om at dronning Sonja hadde sløyfa på feil side på 17. mai. Dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå