Colaflasken Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei Er en fyr som liker og teste ut masse ting og sånt, dette innkluderer da OS'er, men PC-en min blir brukt av andre så jeg kan ikke bare slette Xp for så og legge inn nytt os... Mange vill da komme med det at jeg bare kan partisjonere men det ble tull forige gang så driter i det ! Det jeg spør etter er da hvor dyrt det blir for meg viss jeg skall kjøpe meg en intern harddisk på 1-2 gig ?? Bare sånn ca ? Og viss noen kan komme med linker til noe jeg kunne ha kjøpt så takker Kan gått være brukt Har lett litt i bruktmarkedet men fant ikke noe som så bra ut Vet ikke helt om dere trenger og vite dette men tror det siden dere trenger og vite hvilken utgang jeg har, jeg har da et K8N Neo v2.0 hovedkort Mvh Colaflasken Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Harddisk på 1-2 gig? Finnes det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Harddisk på 1-2 gig? Finnes det i det hele tatt? Vet ikke Hadde en harddisk på 14 gig på den gamle PC-en men den var vi jo seff smart nåkk til og kaste Men er egentlig ikke nøye at den er på akurat 1-2 gig, kan være mere men det som er saken er at jeg orsker ikke og betale mye mere en 300 kr !! Lenke til kommentar
Anv Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Harddisk på 1-2 gig? Finnes det i det hele tatt? Vet ikke Hadde en harddisk på 14 gig på den gamle PC-en men den var vi jo seff smart nåkk til og kaste Men er egentlig ikke nøye at den er på akurat 1-2 gig, kan være mere men det som er saken er at jeg orsker ikke og betale mye mere en 300 kr !! Hvis du hadde sjekket prisguiden hadde du funnet ut at det ikke trenger å koste mer enn ca 300kr. Link (viser både SATA og IDE disker) Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Harddisk på 1-2 gig? Finnes det i det hele tatt? Vet ikke Hadde en harddisk på 14 gig på den gamle PC-en men den var vi jo seff smart nåkk til og kaste Men er egentlig ikke nøye at den er på akurat 1-2 gig, kan være mere men det som er saken er at jeg orsker ikke og betale mye mere en 300 kr !! Hvis du hadde sjekket prisguiden hadde du funnet ut at det ikke trenger å koste mer enn ca 300kr. Link (viser både SATA og IDE disker) Jeg har gjort det, men i prisguiden så er det biligste en 80 gig og den koster 246 kr, tenkte egentlig på noe brukt som jeg fikk ganske bilig.. Det vill si rundt 100 kr... Men jeg sa jo 300 kr da så skjønner innlegget ditt Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) IDE Flash module Denne koster jo mye mer en en 80 gig harddisk Pappa sa at på jobben hans så var det masse gammle hardsiker og masse rare ting som han ikke skjønte en dritt av så tar meg en tur dit Endret 11. mai 2008 av Colaflasken Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg tror jeg bare har 2 harddisk plasser på hovekortet, er det noen måte og få koblet til enda en uten mye styr ??? Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Kjøp deg et kontrollerkort. Ok Får se på det når jeg får meg en harddisk Endret 11. mai 2008 av Colaflasken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå