roc Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hei folkens. Jeg har hatt store problemer med min HDTV i det siste og nå har det tatt helt av. Den nekter simpelthen å skru seg på / gå i standby modus. Når jeg setter in strømkabelen går TVn vanligvis i standby, men nå gjør den ingenting. Hvis jeg da prøver å skru på TVn blinker den lille knappen som indikerer modus først grønt flere ganger, så rødt, så ingenting. Før har det hjulpet å la TVn hvile en stund, men denne gangen ser det ut som den har slunket helt. Jeg skal sende den til reperasjon snart, men først lurte jeg på om noen muligens hadde en løsning eller har opplevd lignende? På forhånd, takk. Endret 10. mai 2008 av eviant Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei folkens. Jeg har hatt store problemer med min HDTV i det siste og nå har det tatt helt av. Den nekter simpelthen å skru seg på / gå i standby modus. Når jeg setter in strømkabelen går TVn vanligvis i standby, men nå gjør den ingenting. Hvis jeg da prøver å skru på TVn blinker den lille knappen som indikerer modus først grønt flere ganger, så rødt, så ingenting. Før har det hjulpet å la TVn hvile en stund, men denne gangen ser det ut som den har slunket helt. Jeg skal sende den til reperasjon snart, men først lurte jeg på om noen muligens hadde en løsning eller har opplevd lignende? På forhånd, takk. Det høres ikke ut som noe du kan fikse selv. Mest sannsynlig så er det noe galt med strømforsyningen. Du bør levere tv-en til reperasjon. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lever tven inn der du kjøpte den og den vil bli reparert. Har hørt om et par av LY95-serien som dette har skjedd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå