ReGaiN Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 vurderer å kjøpe en Benq G2400W, er dette et bra kjøp? Har fra før en syncmaster 172x med 12ms responstid. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kjøpte min i dag og ble/er VELDIG glad! Har dog bare testet med VGA (bærbar PC), men den ser FLOTT ut! Lenke til kommentar
DarkAvatar Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Benq G2400W er et knallkjøp skal jeg si deg, du får masse skjerm for pengene. Jeg har eid denne skjermen i et par mnd snart og må si at bedre skjerm skal man lete lenge etter. Klarer ikke å merke noe etterslep når jeg spiller. Bildet er noe rødt på standardinstillinger, men det lar seg rette på i skjermens menyer. Du kommer hvertfall til å merke enorm forskjell fra 17"eren du sitter på nå hvis du kjøper denne skjermen. Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Tror det blir denne på meg også. Er det sånn glinsende lag utenpå, eller er det som de vanelige skjermene. Er det full HD? Endret 10. mai 2008 av Dole-Duck Lenke til kommentar
DarkAvatar Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Skjermen har samme overflate som alle vanliger skjermer. Og den støtter FullHD. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) burde jeg kjøpe en Blu-ray leser i tillegg, sånn at jeg kan se på ordentlige FullHD filmer, eller burde jeg vente med det, for å se hvem som vinner mellom Blu-ray og HD-DVD Endret 11. mai 2008 av Dole-Duck Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 For det første, Blu-Ray har vunnet over HD-DVD. Når det kommer til skjermen mener jeg det er en kjempeskjerm. Hvis du skal ha deg Blu-Ray spiller er det vell like greit å kjøpe en PS3 og bruke den? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) har 360 allerede, så jeg gidder ikke bruke over 3k på en ps3. Jeg surfa rundt på prisguiden i stad og fant en Blu-ray leser til litt over 900 spenn. https://prisguiden.no/product.php?productId=92713 burde jeg kjøpe denne, eller vente på billigere/bedre spilere. Får jeg noe utbytte av å ha en blu-ray spiller til den skjermen, eller ser man ikke forskjell på Blu-ray og vanelig dvd på den størrelsen av skjermen? Endret 11. mai 2008 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du ser ekstremt godt forskjell på Blu-ray og DVD med den skjermen, det skal jeg love deg. Husk at du må ha rimelig kraftig PC for å spille av Blu-ray skikkelig. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Greier jeg det med denne PC-en: Prosessor: E6600 Skjermkort: 8800GTS 320 mb Minne: 2 GIG Hovedkort: Asus PNE SLI Endret 12. mai 2008 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det vil jeg tro går helt fint, ja. Lenke til kommentar
3dme Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvor bra fungerer to g2400w ved siden av hverandre? Leste at den hadde problemer med dårlig innsynsvinkel, stemmer det? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg surfa rundt på prisguiden i stad og fant en Blu-ray leser til litt over 900 spenn. https://prisguiden.no/product.php?productId=92713 burde jeg kjøpe denne, eller vente på billigere/bedre spillere? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ingen? Personlig ville jeg køpt en som kan brenne blu-ray plater også, hvis denne ikke kan det da? Har ikke så veldig god peiling på slike ting, men vil tro at det er mer fremtidsrettet og kjøpe en som både leser og brenner. Komplett.no har en som både leser og brenner til 2k, men prisene kommer sikkert til og stupe på disse produktene i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som har prøvd å se MKV-filmer på denne skjermen? (HD-format) Bra bilde? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som har prøvd å se MKV-filmer på denne skjermen? (HD-format)Bra bilde? Jepp, bra bilde, men jeg tok det over VGA-kabelen da Lenke til kommentar
goggen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Bildet er noe rødt på standardinstillinger, men det lar seg rette på i skjermens menyer. Er det til vanlig pc-bruk med vga du tenker på her? I såfall, har du noen verdier på innstillingene å dele med oss? Jeg ble nemlig ikke imponert over bildet når jeg bruker med PC-en, men ps3 og hdmi er veldig bra. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nettopp hentet,pakket opp og koblet opp denne skjermen..:-) Er vant med en 20" jeg så denne var så svær i forhold... må si det er en sann opplevelse og spille på en sånn skjerm med så høy oppløsning.. Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor bra fungerer to g2400w ved siden av hverandre? Leste at den hadde problemer med dårlig innsynsvinkel, stemmer det? nei, det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå