Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vi er en liten gjeng som vurderer å dra nedover. Da kan det være lurt å få ut fingeren snart. Tror ikke det er veldig mange festivalpass igjen. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Takk for info noodles. Tvk: Vet vi er sene... men vi kjøper sansynligvis i kveld. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Da var festivalpass og fly i boks! Vi tar fly til Amsterdam torsdag morgen og tog derifra til Antwerpen for å så bytte til et tog til Mol. Ser fram til store mengder øl og metal. Nile ser ut til å bli høydepunktet for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Flott. Er nok de tre headlinerne som blir høydepunktene for min del. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ohooi, dette blir herlig. Vi er en gjeng som reiser inn på onsdag, tar en dag i brussel, en tur på rock classics pub'en, og hotell, før vi hiver oss på toget på torsdagen. Se etter norske flagg. Vi blir totalt rundt 15 stykker som skal campe sammen. Lenke til kommentar
Zepter Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva? Festivalen var over i går og ennå ingen som har postet rapporter!! Har dere ikke kommet hjem til Norge ennå? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Meget god festival. Bra konserter, ok lyd. Tre flotte dager med øl (i litt for store mengder) og metall. Nile var som forventet høydepunktet for min del. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Eg reiste rett til Roskilde etter Graspop så eg er nett kome heim. Keisamt at Opeth og Volbeat avlyste, Symphony X og Judas Priest var høgdepunkta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå