Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Fra 27. til 29. juni arrangeres Graspop Metal Meeting i Belgia for 13. år på rad. Øverst på plakaten står legendariske Judas Priest, Kiss og Iron Maiden. Personlig mener jeg at festivalen er den som i år har absolutt mest interessant å by på. Billettene koster €130 for festivalpass (inkludert camping), mens dagsbilletter koster €69 på fredag og lørdag, og €75 på søndag. Ingen aldersgrense. Svenske Festivalbussen arrangerer busstur fra Oslo, som koster 1795 SEK per person. Ellers kan man ta fly til Brussel eller Amsterdam og reise med tog derfra. Artister: Noen andre som har tenkt seg nedover? Endret 10. mai 2008 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hoho der blir det nok stor samling av harrye motorsykkel gjenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bandene som skal dit. Kunne selv tenkt meg dit for In Flames og Opeth. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Eg har vore på Graspop i 06 og 07, og har tenkt meg ned dit i år igjen. For dei som vurderer å reise dit i sommar, kan eg gå god for den. Fasilitetar, organisering, line-up - alt er på stell. Det er sjølvsagt harry motorsykkelgjengar, men også ein del andre typar folk. Det er ein enorm festival og det ingen grenser for kva typar ein treff på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvordan reiser du nedover? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fly til Brussel og tog til festivalområdet. Inkludert i festivalbilletten er det gratis tog på andre klasse i heile Belgia torsdag, fredag og måndag (evt. den dagen ein har dagspass til). Det går tog heilt til Mol, og derifrå går det shuttle bus til festivalområdet. Dersom du kjem seint om torsdagskvelden er det ikkje noko stress å få tak i ein taxi og folk å dele taxien med. Fly til Eindhoven er eit alternativ då det går bussar derifrå og direkte til festivalområdet, men eg trur ikkje det går fly dit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen som har dratt dit alene og har erfaring med det? Ser ut til at jeg må det, da en kompis av meg som skulle være med ikke fikk fri fra jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Faen, hadde bestilt tur med festivalbussen for en stund siden, og så fikk jeg telefon i dag om at bussen fra Oslo har blitt kansellert, da det er for få som har bestillt. Kunne velge å få alt refundert, eller ombooke og reise fra Göteborg i stedet. Litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Kanskje det blir fly på meg også... Lenke til kommentar
noodles Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Prismessig vert det vel ganske jamnt, då? Fly er raskare og meir praktisk. I så fall må du hugse å rekne med god til flyet heimatt, det er surt å miste flyet (tru meg, eg veit...). Hugs også at Graspop-billetten gjev gratis reise på andre klasse på alle tog i Belgia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Blir omtrent likt prismessig ja. Ser ut til at det i såfall blir Sterling, 25.06.08 kl. 10.35 fra Oslo, og 30.06.08 kl. 13.05 fra Brussel. Burde gå bra det? Eneste som er litt problematisk er at det blir en natt man må overnatte i Brussel også. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Viss du reiser så tidleg er det viktig å ha i mente at det du sparer på billeg flybillett kan gå opp i spinninga når ein ikkje har gratis tog før torsdagen pluss ei overnatting. Det er lurt å rekne med minst tre timar på å komme seg til flyplassen om måndagen. Det tek gjerne litt mindre tid utanfor rushtida, men likevel tek det litt tid med buss, tog og togbyte pluss litt venting her og der. Eg har flybillett til København i sekstida om kvelden, så eg har god tid til å sove lenge og ta eit par øl i Brussel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det ble visst festivalbuss likevel, da fra Göteborg. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det viktigaste er jo tross alt ikkje framkomstmiddel, men sjølve festivalen! Eg gler meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Begynner å glede meg veldig jeg også nå ja! Running order er forresten lagt ut. Hvilke band har du planer om å se? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det ser ut som fredagen blir travel, med berre eit par uinteressante band (Tesla og Moonspell/Deathstars) og mykje god rock på hovudscena. Black Stone Cherry, Symphony X, Testament og Ministry får selskap av meg og Malmsteen, Saxon, Def Leppard, Whitesnake vert nok sett på litt avstand, sittande i graset med øl i handa. Judas Priest vert heilt fantastisk! Laurdagen vert det Volbeat, Forbidden (kvifor har ikkje dei fått eit telt i staden for hovudscena? ), Valient Thorr, Throwdown, Korpiklaani, Agent Steel, Immortal, Iced Earth, Cavalera Conspiracy, KISS og kanskje My Dying Bride. Sundag vert den rolegaste dagen for min del med Primordial, At the Gates, Opeth, Apocalyptica, In Flames og Iron Maiden. Eg kjem nok gjerne til å sjå litt på Bullet for my Valentine og Avenged Sevenfold for ein av dei eg reiser med liker dei, men det vert nok på avstand. Eit par sure kræsj, Opeth vs. Arch Enemy, Black Stone Cherry vs Behemot, Symphony X vs. Obituary, Nile vs. Testament og Ministry vs. Morbid Angel. Det vert ei god helg, travel og god. Kva planer har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Blir svært så travelt for meg også ja, spesielt på fredagen. Kommer nok til å være temmelig utslitt etter de tre dagene. På fredag blir det Tesla, Black Stone Cherry, Yngwie Malmsteen, Moonspell, Saxon, Symphony X, Def Leppard, Testament, Whitesnake, Ministry og Judas Priest. Mulig jeg tar en titt på Obituary, Nile og Morbid Angel dersom jeg gidder. På lørdag har jeg planer om å få meg Sabaton, Volbeat, Forbidden, Alestorm, Korpiklaani, Sonata Arctica, Iced Earth, Immortal og Kiss. I tillegg kan Novembers Doom, Delain, Cavalera Conspiracy og My Dying Bride være interessant. Blir vel søndag som blir roligst for meg også. Da blir det værtfall Apocalyptica, Soilwork, At The Gates, In Flames, Opeth og så klart Iron Maiden. Ellers er det mulig jeg titter innom Rotting Christ, Rose Tattoo Alchemist, Primordial og Arch Enemy. Blir noen kræsj her og der, så da får man bare ta å se litt av begge deler. Er vel kanskje noe urealistisk å få med seg så mange band, men vi får se. Endret 2. juni 2008 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
noodles Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 "Problemet" med Graspop er at dei har så mange band og tett program. På Graspop må eg passe på å få tid til eit par øl mellom konsertane, medan på Roskilde ei veke seinare må eg prøve å få sett nokre band mellom ølen... Lenke til kommentar
ersa Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvor mye koster øl og mat på festivalen? Er det langt å gå til nærmeste daglivarebutikk for å få kjøpt øl? Vi er en liten gjeng som vurderer å dra nedover. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 €2 for drikke og varierande for mat, men det plar vere rundt €5 for mat. Drikke er ca 2-3 dl med øl/cola/vatn eller ein shot Jäger. Maten forholdsvis god for å vere festivalmat. Det er eit par kilometer å gå til næraste daglegvareforretning, men det er ikkje noko problem å gå dit på føremiddagen fredag eller laurdag. Det er ikkje lov å ha med seg meir enn 24 x 0,33 drikke med seg inn om gongen, men viss du har meir er det berre å ta med inn eit brett om gongen medan nokon står ute og passar på resten. Det er ikkje lov med glassflasker inn på festivalområdet og all bagasje vert grundig sjekka så dersom du skal ha med sprit må du helle det over på plastflasker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå