DementedAlbino Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 kan ha det som avtar? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 du kan gå inn i Photoshop hvis du har det og bruke resize :wink: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Eller Paint og bruk strekk/forskyv eller hva det heter. (Men photoshop er absolutt det beste) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvorfor bruke flere tusen på Photoshop bare for å få skalert ned et bilde til en avatar når Irfanview er gratis? ;-) Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du kan også bruke et annet verktøy der for å "forsterke" effekt av strekene, men det lønner seg bare når det er klare linjer. Photoshop Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Er det ett spesielt format jeg bør velge å lagre bildet i for å få best kvalitet til den størrelsen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Gif elle jpg burde være bra nok. De må vel være under en viss størrelse også mener jeg å huske, maks 6kb var det vel? :-? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bruk .jpeg/.jpg, eventuellt .gif Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 maks 6kb var det vel? :-? stemmer :wink: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Da har jeg fått den i riktig størrelse, men hvordan får jeg linket den til web området mitt? Når jeg går inn på adressen hvor jeg har lagt den ut så får jeg ikke opp noe. Noe spesielt som må gjøres for å kunne linke til bildet fra brodpark adressen min, eller holder det å kun legge ut ett bilde slik som jeg har gjort nå? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvorfor bruke flere tusen på Photoshop bare for å få skalert ned et bilde til en avatar når Irfanview er gratis? Fordi alle på dette forumet har en ulovlig "gratis" kopi av Photoshop. Ingen amatører som kjøper fullversjonen av PS. Men det får jeg vel ikke lov til å si.... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva er adressen til siden din da? Du trenger bare legge det ut og linke dertil, ja. C. Alhus: Hva mener du? Det er vel ingen som har det... ? Det er jo ulovlig... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Hva er adressen til siden din da? Du trenger bare legge det ut og linke dertil' date=' ja.quote'] Adressen er: www.broadpark.no/~jsvend-1 Får bare opp en feilmelding når jeg prøver å gå inn der. Vet at bildet ligger ute, men skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan finne det der så jeg kan linke til det Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Betyr det at den fullstendige linken blir www.broadpark.no/~jsvend-1/avatar.gif ?? Jeg vet at det er enkelte "webhotell" som ikke støtter visning av filer, men kun html/htm-filer. Har du ikke en fil som heter index.html elns i root? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva er adressen til siden din da? Du trenger bare legge det ut og linke dertil' date=' ja.quote'] Adressen er: www.broadpark.no/~jsvend-1 Får bare opp en feilmelding når jeg prøver å gå inn der. Vet at bildet ligger ute, men skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan finne det der så jeg kan linke til det Du må skrive inn komplett adresse til bildet. Eksempel: http://www.broadpark.no/~jsvend-1/bilde.jpg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Takker :oops: Trodde at det gikk ann å få opp alt inholdet som jeg har i mappen på broadpark for så å klikke seg inn på linken til bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå