Salt kjeks Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei Har hørt at det kan være vanskelig å overklokke kombi-kort med støtte for både ddr2 og ddr3. (som f.eks. MSI X48C Platinum) Gjelder dette ram eller cpu? Eller er alt det bare oppspinn? Så lurer jeg på om x38 er bedre til overklokking enn x48? Flott hvis noen kan svare Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg har ikke noe prob med overklokke combo kort, sitter med MSI P35 platinum combo. Men det spørs hvor mye du skal klokke og ossen minne du bruker sikkert Endret 11. mai 2008 av Trixz Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har testet Foxconn X38A en del, og med de rette biosene er ikke dette kortet så værst til overklokking. Hadde det hvertfall oppe i over 500FSB Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 OK, takk for svar Anser det som litt dumt å kjøpe kun ddr2 kort nå, for jeg tror ikke det er så lenge til ddr3 får greie nok priser... (men hva som er "greit nok" er ganske subjektivt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå