>NightHawk< Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) På SE sine nettsider reklamerer de med at G700 og G900 kan brukes som vekkerklokke med radioen som vekking. Har disse modellene integrert radioantenne eller må headsettet være plugget inn? Endret 11. mai 2008 av >NightHawk< Lenke til kommentar
>NightHawk< Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg hørte det var noen som snakket om at integrert radioantenne var en veldig god idé på den radio- mobilen. Men det var vel mest etter at den var bygd ferdig, tenker jeg. (Ingen på SE som lader mobilen over natta, selvsagt. Tester jo ikke telefonene så lenge, heller. Eller tenker seg at å slå av mobilen for å spare strøm om natta er en god ide, /selv/ på en smart- telefon. Og jeg mener - når alarmen ikke går fordi headsettet ikke står i - hvem kunne vel ha tenkt seg at noe sånt kunne bli en dealbreaker for en "radiomobil".. *hostkremt*). Men nei - ingen av SE telefonene har integrert radioantenne. Smart- telefonene må også stå på for at alarmen skal gå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå