Gå til innhold

Hva synes dere om det nye designet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andres nyheter var genialt ja.

Men den 3. kolonnen kunne dere kuttet ut og heller ha den en annen plass, kanskje her på forumet der Forside/Registrer/Endre Profil osv ligger.

OG:

ANBEFALINGER | BRUKTMARKED | FORUM | GUIDER | PRISGUIDE | TESTER | WEBSHOPER

De linkene på toppen av fremsiden burde ikke være så små, det blir for lite når folk avanserer til 1600x1200

Eller likte jeg fargene utmerket =)

Lenke til kommentar

Helt greit og oversiktlig design, men det blir nok for mye "rot" med 4 kolonner. Syntes 3 kolonner slik det er i dag fungerer best.

Selv om jeg ikke har bytta skjerm på 7år, trenger jeg ikke scrolle horisontalt. Har en go, gammel 17" Goldstar :smile: Trur nok de fleste i dag kjører 1024*768 eller høyere..

--

Tommy H.

Lenke til kommentar

Hei! jeg jobber selv med design av hjemmesider og synes den nye designen er rimelig god!

har litt dårlig tid her så jeg orker ikke skrive mer om hvorfor! men måtte bare gi dere "litt" ros for siden før jeg fyker.

MEN EN STOR SAK! se til å lage en ny logo! den dere har der nå var fæl!

[ Denne Melding var redigert av: hmm på 2002-01-11 17:20 ]

Lenke til kommentar

Hvorfor tror dere INGEN andre hardware sites krever så høy oppløsning? Jo, fordi det er veldig vanlig blandt web-veteraner å ikke ha maksimert vindu(+ grunnen nedenfor med antall 800x600 brukere). Et av de store poengene med å sitte på en 21" med 1600x1200 er at du får plass til 4 oppe samtidig. Å surfe slik er ekstremt effektivt.

btw Nå sitter ikke jeg med tallene på hvor mange som bruker 800x600 av HW.no's brukere, men thecouner's tall viser at 53% av brukerne har denne oppløsninga. For HW.no er nok tallet av 800x600 lavere, men de finnes nok. Sist gang HW.no presenterte tall var det 5% som brukte 640x480...

Se selv på http://www.echoecho.com

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-01-11 17:20 ]

Lenke til kommentar

Jeg studerer web-design.

Jeg synes også forsiden er for "full". Forsiden skal jo være et utgangspunkt for å finne informasjon på undersidene. I det nye designet blir det liksom litt uoversiktlig, man får for mye å forholde seg til.

Ingen andre som har kommentert den nye logoen deres, men jeg synes den ser bra ut jeg. Fargene på siden er også behagelige :smile:

Lenke til kommentar

Den gamle siden er fin. Oversiktlig og med litt "luft" imellom. Lett å finne frem på og veldig brukervennlig.

Den nye siden er fin design messig. At du må kjøre en høyere oppløsning er ikke noe problem for min del, men med tanke på at det er veldig mange voksne mennekser som bruker den "gamle" 800x600, så vil siden være et knot uten like å bruke.

Syns også det var litt vel mange kolonner. 4? Burde holde med 3 kolloner føler jeg. Blir veldig mye info på en side, og det blir alt for mye å lete seg gjennom.

Med tanke på forum, så hadde det kanskje vært en ide, og laget en "emne" linje. Slik at man klikke på emne for å få opp meldingen. Ingen som klikker til siste side for å finne siste innlegg...

Min konklusjon: Den gamle er best. Brukervennlig og lettlest. Den nye blir for "fancy" for min smak. Design er ikke alt. Funksjonalitet er det viktigste. Gir den nye siden Terningkast: 3

Noen som er enige?

[ Denne Melding var redigert av: lazylover på 2002-01-11 17:43 ]

Lenke til kommentar

Synes det bør gjøres noe med logoen, den ser litt amatørmessig ut. Litt enkel kanskje, og ikke i stil med resten. Ellers meget bra som tidligere nevnt, men kanskje bedre med 3 kolonner? Er litt usikker, på min maskin er siden nå helt perfekt. Men kanskje det blir vel mye med 4 kolonner for andre brukere, er ikke sikker...

Lenke til kommentar

Hei.

Synes at sidene ble mye dårlige da de ble låst på 1024x768 oppløsning.

Noe som gjør at en ikke får opp alt når en har opp programmer som icq, eller har andre verktøylinjer liggende på siden av skjermen.

Og det er jo kjedelig for de stakkarene som ikke får til å kjøre så høy oppløsning.Fins kanskje noen av de og.

Lenke til kommentar

De gamle sidene er MYE MYE bedre... Jeg og alle mine venner bruker hardware.no som startside, og det blir nok litt tungvint med den rotete saken dere skal bytte til.

4 kolonner er aaaaaltfor mye, bruker bare 15" lcd skjermer hjemme og på jobb, ingen av disse støtter mer enn 1024x768, samme med laptop'en.

Ellers er det veldig rotete når dere fyller hver lille cm med tekst, liker de gamle sidene siden de virker litt mer "luftig" og mindre rotete.

Jeg er for sider som bruker en table/frame på 750 piksler bredde for at siden skal se bra ut på alle maskiner. Å bruke 1024 bredde er noe vi kan gjøre i 2006-2008, ikke nå som ALLE skoler/bibliotek osv bruker 800x600 (+ at det til og med blir rotete på 1024x768)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...