mlwirak Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Designet vårt er snart ferdig. Er det noen bugs? Er det andre ting dere ikke liker? Eller er det noe dere savner? Eller er det rett og slett perfekt? :wink: Det ligger på http://www.hardware.no/index4.html MLW [ Denne Melding var redigert av: mlwirak på 2002-01-11 15:32 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei! Når du meiner designet,meiner du da forumet eller heimesidene generelt? Om du meiner forumet..Så kunne eg tenkt meg å bli varsla på e-post om nye innlegg i emner som eg ikkje har starta.Og at det var ein link til private meldingar på framsida av forumsida :wink: Slik at ein slepper å skrive linken "heile" tida.. Kan alltid lagre den i bokmarks.Men,hadde likevel vært greit med desse endringane.. Eg veit det har blitt sagt tidligare at det skal bli arbeida med ein slik funksjon som gjær at ein kan bli varsla på e-post om innlegg i emner som ein ikkje har starta sjølv ... Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 liker det best slik det er nå, mye ledig plass, oversiktlig og fristende og lese og slikt. tror litt tom plass er like viktig som avsnitt er i en bok, men, det er jo meg :smile: Lenke til kommentar
umy Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 digger det nye designet, det står til hvor bra siden egentlig er (bra seff :smile: [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-01-11 15:40 ] Lenke til kommentar
extreme Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg likte det gamle best. Det virker litt enklere, og mer oversiktlig. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Stilig nok det... litt livligere enn dagens. Men siden blir litt i overkant med 4 kolonner (forutsetter jo 1024*768 i fullskjerm), jeg savner litt luft innimellom. Jeg har egentlig aldri vert helt konfortabel med digitalkamera.no (Det er her dere har hentet designet?) pga. overladning av forsiden. Ellers var det jo en frisk logo og fin fargebruk og sånn da... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Synes den nye siden bruker altformye "kalde" farger altså nesten bare blått utenom standardfargene hvitt og grått. Liker det gamle designet mye bedre. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 positivt: "andres datanyheter" negativt: jeg får horisontal scrollbar :sad: Å sette vidden på tabellen til 1000 pixels er da utrolig klønete. IMO burde dere fjerne den blå ramma helt til høyre hvor "partnere" osv står. Legg den under "siste fra bruktmarkedet" og fjern "siste større artikler" og "flere nyheter" i den blå ramma helt til høyre. Er man interessert i flere nyheter kan man se i nyhetsarkivet og er man interessert i store artikler så trykker man på artikler. Redigert; har en 19" som jeg kjører på 1152. Grunnene til h.scrollen er at hotlisten tar mer plass enn 152 pixels. Ofte er grunnen også at jeg ikke kjører opera i fullskjermodus(må bare legge det til så ingen newbies skal klage på at jeg kjører i 800x600 eller no). _________________ den VERSTE 14tissen i dette forumet ! :wink: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-01-11 15:53 ] Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg synes det er meget bra. Passer perfekt til 1024*768, ingen horisontal scrollbar. Siden har fått mer "tyngde" nå, ser mer seriøs og proff ut. Grattis. Logoen derimot... [ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-01-11 15:56 ] Lenke til kommentar
Elys Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 fast bredde er og blir en uting på websider. irriterer meg at jeg alltid må bruke fullskjerm på enkelte sider Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg likte det nye designet veldig godt, stiligt med mange fine nye farger. Det var kanskje litt mye på 1 side, med 4 kolonner... Mvh Nissen Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Var litt mange koloner ja, plassen blir liksom utnyttet nå.. men uansett så ser det ganske bra ut. Lenke til kommentar
dex|ikt Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg synes det var en veldig fin design, Good Work crew! =) synes siden ble mye bedre slik. Kjører 19" 12xx*10xx (gidder ikke tenke etter på tallene nuh) og den passer så utrolig fint. har god plass på sidene av siden også.. =) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: On 2002-01-11 15:40, extreme skrev:Jeg likte det gamle best. Det virker litt enklere, og mer oversiktlig. Som oftest liker ikke folk forandringer, men etterhvert tror jeg folk vil sette stor pris på litt forandring. Fint design! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg (og sikkert en del andre) ser gjerne at HW.no crewet begrunner hvorfor det er valgt en bredde på 1000px - noe som er LANGT over det andre sider krever for ikke å få h.scroll. Se på pcworld.no eller Anandtech (som har et nydelig design for eksempel Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Stilig! Her har dere gjort en god jobb ja. En bra side bør ha et bra design, dere har da i det minste designet på plass :smile: hehe Tipser alle som kjører opera om å slå av hotlisten, den er bare i veien. Greit med større oppløsning, sia blir liksom så lita på en 24" Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg likte det nye designet men som mange andre likte jeg ikke at dere har fire kolonner... Den "andre nyheter" var genial!! Dere kan ta vekk "siste fra forumet" Det syns jeg er unødvendig.... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg synes siden er pen og oversiktlig. Jo mindre trykking som skal til for å finne det man leter etter, jo bedre. MEN: Det kan bli litt vel mye på forsiden. Jeg bruker som regel 1600*1200, så plassen er det ikke så farlig med, men hvis man bruker mindre (noe veldig mange gjør) kan det bli litt trangt om plassen. LOGO: Den gamle logoen synes jeg er stiligere enn den nye. Den nye blir liksom "borte" på forsiden. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Bare en innvending fra min side, det er en kolonne for mye. To blå kolonner overdøver resten av siden. Ellers meget bra, min favoritt farge er blå så det passet bra. Telcontar Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 pent. Er på tide å utvide til 1024 da det nesten ikke finnes personer som har mindre oppløsning. ihvertfall ikke blant seriøste hardware fanatikere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå