Fland Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hei, jeg er helt fersk her på dette forumet og jeg kan bare starte å bry dere med noen dumme spørsmål Jeg har lenge ønsket meg en BMX sykkel med sånne ''pinner'' som stikker ut av hjula (Kalles dette pegs?) Men nå fikk jeg før bursdagsgave og jeg fikk en diamant sykkel (Uten (pegs?) ) Det jeg nå lurer på er om det går ann å kjøpe sånne (pegs?) og så sette de på min diamant sykkel.. Endret 10. mai 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) en vanlig sykkel kan ikke ha pegs. Den kommer ikke til å tåle at du står på pegsa. Ramma til bmx-sykkelen er mye tykkere enn andre sykler Endret 12. mai 2008 av spax Lenke til kommentar
Fland Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Kan ingen Diamant sykler ha pegs ? Kun BMX ? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det går jo an å sette på hvis du har en aksling som tåler det (og passer).. Men så må du nesten spørre deg selv om du trenger det. Nå vet jeg ikke hva slags sykkel du har, eller hva slags akslinger, men pegs kommer stort sett i 10 og 14mm. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Få vanlige sykler i dag har aksling som man kan montere pegs på. Mest sannsynlig har du blokkasje, og dermed må du bytte hjulsett/nav for å kunne bruke pegs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå