Gjest Guest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har jeg en grunn til å reagere negativt på at typen kaller andre jenter "deilig" og "<<<33" ? Har også funnet ut at han henger på deiligst.no og slike sider.. Hjelp hvordan skal jeg reagere og løse opp i alt dette? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Jeg hadde ikke tolerert det. "Deilig" og "<3" er sånt som tilhører meg, selv om vi ikke akkurat ordlegger oss sånn Løsningen er nok å ta en prat med ham. Prøv å ikke skjelle ham ut eller angripe ham, men fortell ham hvordan det får deg til å føle deg, og at du vil at han skal ta hensyn til det. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg er 88modell, har er noen år eldre. Vært sammen i cirka et halvt år nå.. Sendte noen meldinger til han istad, men fikk bare usaklige svar tilbake..om at jeg bare var grinete og lignende. mannfolk. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ut i fra det lille jeg vet vil jeg ikke akkurat si han er mye å holde på :S Virker ikke som han er spesielt glad i deg. Kjæresten min sa at hun ikke likte så godt at jeg hang på deiligst, og når hun sa det så sletta eg alt som hadde med det å gjøre. Dersom hun sier noe sånt så sier jeg i alle fall ikke at hun er grinete :S Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Først finn ut selv om det er verdt å lage oppstyr på grunn av det du har nevnt, du må nok beskrive situasjonen ytterligere om folk skal ha et sjangs i helvette å komme med ordentlige tips/råd. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Syns det er beskrivende nok jeg, at han sender meldinger til andre om at de er deilige og han hjerter dem. Det er greit å ha venner av motsatt kjønn, for all del. Men jeg syns det hinter til mer enn å være venn, når du begynner å kalle vennene dine for deilige. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Staff -"Det er vel litt avhengig av forholdet deres, det er strengt tatt ikke noe direkte gale i å gjøre det han gjør." Nei, personlig... Ville jeg ikke gjort dette mot min kjæreste, det er greit at kuken ikke faller av når man ender opp i et fast forhold. Jeg vil nok aldri slutte å definere jenter/damer, hvis noen er pene så vil man tenke oi hun var pen. Teit av han å gjøre det så synlig, han burde vite bedre. Gjør noe slikt mot han, se om han liker det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ut i fra det lille jeg vet vil jeg ikke akkurat si han er mye å holde på :S Virker ikke som han er spesielt glad i deg. Kjæresten min sa at hun ikke likte så godt at jeg hang på deiligst, og når hun sa det så sletta eg alt som hadde med det å gjøre. Dersom hun sier noe sånt så sier jeg i alle fall ikke at hun er grinete :S Tøffel. Råd til trådstarter: Snakk med han om det og si hva du føler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå