Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen og andre jenter

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Har jeg en grunn til å reagere negativt på at typen kaller andre jenter "deilig" og "<<<33" ?

Har også funnet ut at han henger på deiligst.no og slike sider..

Hjelp :cry: hvordan skal jeg reagere og løse opp i alt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg hadde ikke tolerert det. "Deilig" og "<3" er sånt som tilhører meg, selv om vi ikke akkurat ordlegger oss sånn ;)

Løsningen er nok å ta en prat med ham. Prøv å ikke skjelle ham ut eller angripe ham, men fortell ham hvordan det får deg til å føle deg, og at du vil at han skal ta hensyn til det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Jeg er 88modell, har er noen år eldre. Vært sammen i cirka et halvt år nå..

Sendte noen meldinger til han istad, men fikk bare usaklige svar tilbake..om at jeg bare var grinete og lignende. mannfolk.

Lenke til kommentar

Ut i fra det lille jeg vet vil jeg ikke akkurat si han er mye å holde på :S Virker ikke som han er spesielt glad i deg. Kjæresten min sa at hun ikke likte så godt at jeg hang på deiligst, og når hun sa det så sletta eg alt som hadde med det å gjøre. Dersom hun sier noe sånt så sier jeg i alle fall ikke at hun er grinete :S

Lenke til kommentar

Syns det er beskrivende nok jeg, at han sender meldinger til andre om at de er deilige og han hjerter dem. Det er greit å ha venner av motsatt kjønn, for all del. Men jeg syns det hinter til mer enn å være venn, når du begynner å kalle vennene dine for deilige.

Lenke til kommentar

Staff -"Det er vel litt avhengig av forholdet deres, det er strengt tatt ikke noe direkte gale i å gjøre det han gjør." Nei, personlig... Ville jeg ikke gjort dette mot min kjæreste, det er greit at kuken ikke faller av når man ender opp i et fast forhold. Jeg vil nok aldri slutte å definere jenter/damer, hvis noen er pene så vil man tenke oi hun var pen. Teit av han å gjøre det så synlig, han burde vite bedre. Gjør noe slikt mot han, se om han liker det.

Lenke til kommentar
Ut i fra det lille jeg vet vil jeg ikke akkurat si han er mye å holde på :S Virker ikke som han er spesielt glad i deg. Kjæresten min sa at hun ikke likte så godt at jeg hang på deiligst, og når hun sa det så sletta eg alt som hadde med det å gjøre. Dersom hun sier noe sånt så sier jeg i alle fall ikke at hun er grinete :S

Tøffel.

Råd til trådstarter: Snakk med han om det og si hva du føler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...