Captain Slow Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Fikk en reklame-mail for PS3 skins på e-posten fra Gamezone.no. Klikk her! Noen som har kjøpt det og har noen erfaringer å komme med, syns det så jæskla stilig ut. Er det lett å sette på? Ser det like bra ut som på bildene? Vurdere å kjøpe en sånn, men vil være sikker, så greit med noen erfaringer først. Takker for svar og tilbakemeldinger. Endret 10. mai 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Wow! Det så kult ut Tror nesten jeg ville valgt "Crime scene"-versjonen Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Stilige skins, that's for sure Men JEG ville ikke ha brukt skin, da jeg ELSKER PS3'ens fine og elegante layout. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Syns den er finest som den er jeg ;D men denne var litt kul da Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fikk den eposten jeg også. PS3'n begynner å få litt riper etter noe flytting å kunne tenke meg å prøve ut et skin, men syntes egentlig at den ser best ut i svart. Men er de lette og sette på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jada...er som ett klistremerke...bare sørg for å ikke få bobler under...men er lette å ta av viss du fucker det til også...og da kan du begynne på nytt Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men åssen er det hvis du har hatt på skinnet en stund også bestemmer du deg for å ta det av og ta på et nytt et? Vil det da bli igjen klister på ps3en? Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 OMG!! (sikle, sikle) *leter febrilsk etter visa kortet* Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis du får riper på PS3en og det blir stygt, men liker den elegante svarte fargen kan du jo bare kjøpe solid state black skinnet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Men åssen er det hvis du har hatt på skinnet en stund også bestemmer du deg for å ta det av og ta på et nytt et? Vil det da bli igjen klister på ps3en? Nei Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Men åssen er det hvis du har hatt på skinnet en stund også bestemmer du deg for å ta det av og ta på et nytt et? Vil det da bli igjen klister på ps3en? Nei Hmm det er bra Kanskje jeg skal kjøpe et bare for å se åssen det blir Lenke til kommentar
master_al Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Wow! Det så kult ut Tror nesten jeg ville valgt "Crime scene"-versjonen Ja den syntes jeg også var kulest. Mange kule skins, men liker best sånn som den er til vanlig. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Wow! Det så kult ut Tror nesten jeg ville valgt "Crime scene"-versjonen Ja den syntes jeg også var kulest. Mange kule skins, men liker best sånn som den er til vanlig. Enig master_al, men kan være kult å prøve bare for å se åssen det blir Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hmm, solid white skin kan kanskje eventuelt være aktuelt. Men svært mye harry der også må jeg si. Bilde av kule-hylster? Hvem vil ha sånt da? Lenke til kommentar
anders! Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har baseball skin. Er kjøpt i USA da. Skal legge ut noen bilder senere når jeg kommer hjem:) En ting, du får skin til kontrollen også. Disse blir svæææært ubehaglige veldig raskt. Har problemer med knappene til høyre ettersom det ikke er så stort skille mellom knappene. Ser veldig bra ut da:P Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kjøpte en sånn "hylse til å ha rundt/kontrolleren inni eg...så den holder seg lengre og tåler litt mer... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ja, kan ikke dere som har slenge ut bilde, så vi andre kan se. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Eg har lagt ut fra min PS3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå