tomwe Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Joachim, har du sett den amerikanske filmen Testament fra starten av åttitallet? Jeg kom til å tenke på den filmen da jeg leste omtalen din av dette spillet. Den skildrer livet i en liten by i etterkant av en atomkrig. Det er en dyster film om hvordan helsetilstanden til innbyggerne og forholdene dem i mellom stadig blir forverret, isolert fra omverden som de er. Likevel er det en film som er verdt å se. Det er nok mer action i spillet enn i denne filmen, men det virker som de har mye til felles likevel. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg kom til å tenke på den filmen da jeg leste omtalen din av dette spillet. Nå er vel egentlig dette ikke en omtale, heller en blogg . Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 [...]kan du kjøpe spillet fra GamersGate-portalen til Paradox Interactive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 ingen "survival-horror" spill kan komme nær Alone in the Dark-serien og Ecstatica. Der har du "ingen kjære mor". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 ingen "survival-horror" spill kan komme nær Alone in the Dark-serien og Ecstatica. Der har du "ingen kjære mor". Ser ikke helt hva det hadde med denne tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har du en «kjære mor» i Pathologic da? Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Minner dette spillet noe om Vampires The Masquerade Bloodlines? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg