Joachim_F Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Pathologic er et av de mest interessante spillene jeg har opplevd. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Virket interessant, men er redd jeg kommer til å synes det blir altfor mye "jobb". Hva er systemkravene til spillet? Endret 10. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Veldig god artikkel du har skrevet der, Joachim. Måten du skreiv på gav meg utruleg lyst til å prøve spelet, men på ei anna side virker det som om det er eit spel eg aldri hadde orka å spele igjennom. Kanskje eg kan prøve demoen og sjå om eg liker det. Eg fann systemkrav på wikipedia, KnewtFan: Pentium III/Athlon 800 MHz, 384 MB RAM, 3D-accelerator with 32 MB memory, 1.8 GB HDD Ein ting eg stussa litt på var dette: "Pathologic foregår sannsynligvis rundt århundreskiftet, så her er det ingen biler.". Du tenker vel på hundreårsskiftet mellom 1800 og 1900, men det forrige hundreårsskiftet var jo mellom 1900 og 2000. Kanskje ikkje så viktig, men eg ville nemne det. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Høres veldig spennende ut, kanskje jeg skal gi det et forsøk i sommerferien. Håper bare det har kommet bedre oversettelser til den tid. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Eg fann systemkrav på wikipedia, KnewtFan:Pentium III/Athlon 800 MHz, 384 MB RAM, 3D-accelerator with 32 MB memory, 1.8 GB HDD Takker . Trenger i hvert fall ikke kjøpe ny PC , men blir vel å gjøre det ganske snart uansett. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Har dette spillet selv, men har dessverre ikke spilt det så mye. Men det lille jeg spilte satte et godt inntrykk og atmosfæren var upåklagelig. Jeg hadde lovt meg selv og gi spillet en ny sjanse, og denne bloggen stadfestet at det er på tide at jeg gjør akkurat det. Edit : Fant en butikk på nett som hadde det inn, men var litt stiv pris. Du finner det også ny og brukt på amazon.co.uk. Endret 10. mai 2008 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Virket helt spennende helt jeg leste tid. Interessant at de laget spillet, men tror ikke det er noe for meg. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fader...akkuratt når jeg har løsreve meg fra ene avhengighetsskapende spillet så kommer det enda ett! Skal vel få prøvd det snart så jeg får funnet ut om det er no schöy! Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Edit : Fant en butikk på nett som hadde det inn, men var litt stiv pris. Du finner det også ny og brukt på amazon.co.uk. ååh fy fan 22 pund uten frakt?! Tror jeg venter til noen norske butikker muligens får det inn Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Edit : Fant en butikk på nett som hadde det inn, men var litt stiv pris. Du finner det også ny og brukt på amazon.co.uk. ååh fy fan 22 pund uten frakt?! Tror jeg venter til noen norske butikker muligens får det inn Dette er ikke et nytt spill, det ble sluppet i 2005, så tviler sterkt på at det plutselig dukker opp i norske butikker nå. Så og si alle nettbutikker jeg sjekket som hadde det listet var tom for det, så det beste alternativet hvis du vil ha spillet fysisk er nok amazon.co.uk. Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hadde spillet blitt sluppet ut på en konsoll ville jeg kjøpt det, men tviler på noen av datamaskinene klarer dette. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Rekluse: hvis du ser litt høyere opp så står systemkravene. Vil tro de fleste kan kjøre dette i dag. Høres interessant ut men ikke helt sikker på om det er noe for meg. Får ta å teste demoen først. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvordan bruker man våpen, og hvordan gir jeg ting til en NPC? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Du velger et våpen ved å trykke i, velge våpenkategorien og velge et våpen der. Skal du byttehandle med NPC-er må du sørge for at verdien av det du gir og det du får er helt lik, og så trykke på bekreft-knappen. Ang "århundreskiftet" - har rettet det nå. Kanskje et tegn på at jeg begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 ååh fy fan 22 pund uten frakt?! Tror jeg venter til noen norske butikker muligens får det inn Gamersgate er din venn. Fem klikk, så har du det på harddsiken din i løpet av en time, kun i underkant av 120 kroner. Lenke til kommentar
Tulandra Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Pathologic er et av de mest interessante spillene jeg har opplevd. Les mer BOOOORING, spilte ca 1 time og ble lei som faen. Alt formye gåing fram og tilbake, å alt forlite DREPING. Endt med at jeg stak kniven i alt som rørte på seg bar for å ha noe og gjøre... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Pathologic er et av de mest interessante spillene jeg har opplevd. Les mer BOOOORING, spilte ca 1 time og ble lei som faen. Alt formye gåing fram og tilbake, å alt forlite DREPING. Endt med at jeg stak kniven i alt som rørte på seg bar for å ha noe og gjøre... Dette er tydeligvis ikke spillet for deg, gå tilbake til hjernedøde shooters du. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Dette hørtes interessant ut, må laste ned demoen og teste det ut når jeg kommer på min egen PC. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvor får jeg tak i mat Spiller med Haruspicus og ingen i butikkene vil handle med meg, har vært å kjøpt forskjellige ting hos ungene, men de selger aldri mat til meg Lenke til kommentar
Kopijeger Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Figuren din er ekstremt upopulær (så ingen vil handle med ham) fordi han urettmessig er mistenkt for ugjerninger. Løsningen på http://www.pathologic-game.com/path_walkthrough_eng.pdf forklarer hvordan du skal gå fram for å rette på dette. Endret 14. mai 2008 av Kopijeger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg