E320CDI Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg lurer på om hvordan man kan forbedre karakteren i matte 1T? Kan man ta privatist eksamen eller lignende? Lenke til kommentar
Diff Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 1T strykes vel på vitnemålet, skyt meg hvis jeg tar feil? Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vis du tar 2T ja, vis du tar R eller S matte videre saa staar karakteren. Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Vis du tar 2T ja, vis du tar R eller S matte videre saa staar karakteren. Jeg skal ta S matte, men kan jeg ikke forbedre karakteren for faget 1T? Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det vet jeg ikke, mitt svar var til Diff. Er mange som har oppfatningen at vis du forsetter med matte i 2. og 3. klasse vil 1T karakteren ikke telle. Snakk med raadgiveren din paa skolen han/hun vet det, vis ikke kan de finne det ut for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå