Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter - udugelig på sjekking/kontakt...


Gjest Guest_WonderBoy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_WonderBoy_*

Well; kort forklart:

 

Treffer jeg nye jenter gjennom kamerater på eks. fester eller liknende (selvom det skjer sjelden så har jeg ikke større problemer med å hilse på/ta kontakt - da faller det seg liksom naturlig).

 

Men i andre settinger går det rett vest..

 

En ser jo jenter som vel kan være potensielle kjærester flere steder..

 

Er ei meget pen resepsjonist der jeg trener. Har sett henne der noen ganger nå.

 

Fikk nå prøvd å starte en samtale i dag når jeg gikk derfra, men ble jo mer et spørsmål i forhold til de tilbud de har på treningssenteret. Føler jeg liksom har et lite blikk fra henne - føler jeg kan se noe i øynene på henne når jeg kommer dit - og det kan jo være et godt tegn...

 

Men stopper liksom opp fra der å trekke det videre på en måte - å spørre henne ut eller å snakke om været liksom. En er jo liksom alltid på vei inn til å trene eller på vei bort derfra for å komme seg til andre ting...

 

Har Dere noen erfaringer? Sjekking av resepsjonist på treningssenter, sjekking av butikkdamer etc.?

 

Takker for gode feedbacker - trenger et :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg innbiller meg at jobb generelt er en dårlig egnet arena for sjekking (altså når sjekkeobjektet er på jobb). Hvis du ser/treffer vedkommende ofte kan du begynne å prate med henne (ikke mer enn korte samtaler, og så evt invitere henne på lunsj e.l. etter en stund, men jeg tror at kvinner som er på jobb ikke er så veldig mottagelige for sjekking, så ta det rolig og forsiktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...