Tbau5 Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Litt moro sak dette: link Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Det er ikke bare "moro" at vi har forskjellige verdier. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Garfors er skremt over at barna lærer å vise Satans tegn i barnehagen, at Turbonegers Hank von Helvete trekkes fram som et rollebilde og at barnehageassistenten har store tatoveringer. Aaaahahaha ja, det jeg blir skremt av er at folk klarer å reagere på dette på den måten de gjør. Tidlig krøkes, sier jeg. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Den var nokså skremmende I denne barnehagen skulle småunger lære å spille rockemusikk. Greit nok det, men da vi fikk se musikklæreren — en mannlig barnehageassistent — med svære tatoveringer, gikk det kaldt nedetter ryggen på meg. Svære tatoveringer, samt svartmaling i ansiktet. SVÆRE TAOVERINGER :O Endret 10. mai 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Oh noes! Neste gang skal de vel lære å ofre geiter, tenker jeg, og etter det skal de få prøve seg på å male pentagram. Nei og nei, hvor skal dette ende? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Ungdommen i dag, altså ... I min tid klarte vi fint å stable på beina vår egen sataniske kult i barnehagen uten hjelp av tatoverte tapere. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Ser ikke at du har noe band Isbilen. Men kanskje du tjener godt på og spille norgerundt sangen og selge is til småbarn... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Your point being ...? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Trodde det var Turbonegers Hank von Helvete som gjorde dette. Og han er ikke noen taper når det gjelder livet... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 For det første: Duh. For det andre er det forskjell på Hank von Helvete og en barnehageansatt som skulle ønske han var Hank von Helvete. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Det som er litt ironisk er vel at de kristne ser på Hank von Helvete som et dårlig forbilde, når han selv er kristen. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Hehehe, jeg så innslaget nå og skjønner ikke helt hva som er problemet. De eneste som kan ha problemer med det er hyperkristne som virkelig tror at hvis man holder opp pekefinger og lillefinger så påkaller man satan. Fyren så jo helt grei ut, bortsett fra denne makeupen, som jeg regner med at han ikke går med hver dag, og tatoveringene, som kanskje veldig konservative og fordomsfulle mennesker vil kunne reagere på. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 "Djeveltegnet" er jo egentlig en gammel gest mot ondskap, type "bank-i-bordet". Det var Dio som begynte å bruke det til å signalisere heavy metal, men han er jo selv ganske religiøs av seg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Det som er litt ironisk er vel at de kristne ser på Hank von Helvete som et dårlig forbilde, når han selv er kristen. Ja og Hank Von Helvete er nesten like forskrudd som en gjennomsnitts mullah siden han ikke respektere de homofile. Så det kan jo være at han ikke er noe særlig godt forbilde? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Tja, det er vel noen i det kristne miljøet som er enige med han på akkurat det da, så sånn sett burde de vel sett på han som ett flott forbilde. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) "Djeveltegnet" er jo egentlig en gammel gest mot ondskap, type "bank-i-bordet". Det var Dio som begynte å bruke det til å signalisere heavy metal, men han er jo selv ganske religiøs av seg. Ja og nei, det har forskjellige meninger i forskjellige kulturer. Jeg personlig er mer av typen som tror et tegn er hva man legger i det, så hvis man ikke mener noe satanistisk med dette så er det for all del ikke noen slags påkallelse av djevelen eller det motsatte heller. Vi trenger ikke dra lenger enn til våre naboer i Russland for å se et eksempel på hvordan folk kan forstå et tegn forskjellig. I Russland leser de f.eks. B som vår bokstav V. H tilsvarer vår bokstav N, og P tilsvarer R. Da kan ingen rettskrivingsfanatikere komme og si at de egentlig har skrevet en P, når det de har skrevet uttales som R for russerne. Det samme gjelder i mine øyne for slike håndtegn som det allerede diskuterte med pekefinger og lillefinger opp. En del trangsynte folk mener at dette tegnet påkaller satan uansett om man mener det slik eller ikke. Jeg blir sprø av slike folk... Endret 11. mai 2008 av Irgendwer Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Det som er litt ironisk er vel at de kristne ser på Hank von Helvete som et dårlig forbilde, når han selv er kristen. Ja og Hank Von Helvete er nesten like forskrudd som en gjennomsnitts mullah siden han ikke respektere de homofile. Så det kan jo være at han ikke er noe særlig godt forbilde? Hank Von Helvete er kanskje ikke noe godt forbilde. Men han var kun nevnt av kritikerne som sikkert aldri har hørt om Alice Cooper. I tillegg er jo Hank en rollefigur. Ironisk at han er imot homofile sånn som han koser seg på scenen med de andre gutta fra Turboneger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Når jeg leste denne artikkelen fikk jeg lyst å dra til de überkristne jesusjævlene! Rock&roll-fans o.l sitter ikke å dyrker satan, men det finnes visse unntak der vi banker slike folk som det der.. Snakk om å gre flere under en kam.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå