Marvil Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjøpte eit nettverkskort her omdagen og bestillte ved en feiltagelse et Low Profile.. Dette passet ikke i maskinen min da den festegreia var litt mye Low Profile.. Så kan jeg da bare bøye toppen rett opp og sette kortet ned i PCI porten..? Vil kortet da funke fint..? (Dvs ikke festet med skruer da, men..) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jada... det vil funke fint det. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjøpte eit nettverkskort her omdagen og bestillte ved en feiltagelse et Low Profile.. Dette passet ikke i maskinen min da den festegreia var litt mye Low Profile.. Så kan jeg da bare bøye toppen rett opp og sette kortet ned i PCI porten..? Vil kortet da funke fint..? (Dvs ikke festet med skruer da, men..) fint er vel ikke ordet, men ja, det vil funke. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjøpte eit nettverkskort her omdagen og bestillte ved en feiltagelse et Low Profile.. Dette passet ikke i maskinen min da den festegreia var litt mye Low Profile.. Så kan jeg da bare bøye toppen rett opp og sette kortet ned i PCI porten..? Vil kortet da funke fint..? (Dvs ikke festet med skruer da, men..) Det vil jo gå men faren er jo at det vil kunne bevege seg opp og gi kontaktproblmer i PCI-sporet, du kan faktisk ødelegge hovedkortet med slike ting er du uheldig. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjøpte eit nettverkskort her omdagen og bestillte ved en feiltagelse et Low Profile.. Dette passet ikke i maskinen min da den festegreia var litt mye Low Profile.. Så kan jeg da bare bøye toppen rett opp og sette kortet ned i PCI porten..? Vil kortet da funke fint..? (Dvs ikke festet med skruer da, men..) Hvis du bestilte kortet på postordre, har du vel 14 dagers angrefrist? Hadde heller benyttet meg av den muligheten, man skal få dekket utlegget til porto. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvis du bestilte kortet på postordre, har du vel 14 dagers angrefrist? Hadde heller benyttet meg av den muligheten, man skal få dekket utlegget til porto. Dette stemmer at du har 14 dagers angrefrist. Men dersom en benytter seg av angrefristen må en selv dekke frakten/porto tilbake til butikken. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Nå har jeg lekt litt med kortet og bøyd vekk den tingen som var i veien og det funker vertfall nå.. Får vell bare sjekke regelmessig statusen.. Men å betale 170,- (55,- + 120 fra komplett.no) gidder jeg ikke betale når kortet koster 159,- i butikken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå