Bonna123 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hei! Jeg har et problem med lyden på pc-en min. lyd fra nettet fungerer ikke. .. Heh, hvordan skal jeg forklare dette da? Vel, som sagt, lyder som spilles av fra youtube og andre nettsider fungerer ikke. Men når jeg spiller av feks musikk fra Winamp eller lignende medieavspillere fungerer det. Men det rare er at hvis jeg da (Samtidig som jeg spiller av musikk fra feks Winamp) skrur på en youtube video, så fungerer lyden, men så snart jeg skrur av lyden fra winamp så slutter lyden på youtube og fungere. Ville satt stor pris på litt hjelp! mvh, Bonna EDIT: Har nå fikset dette. Aner ikke hva som skjedde, men plutselig en dag fungerte lyden. Endret 17. mai 2008 av Bonna123 Lenke til kommentar
Bonna123 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Så en link til en kort film her på hardware.no - http://www.kulturo.no/video/5065 og lyden på denne filmen fungerte, kan feilen være den at maskinen min ikke kan spille av enkelte formater? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 hmm, har ikkje så stor anelse om kva dette kan var, men har du prøvd å leita litt i kontroll-panelet? sjekk under lydinstillinger der, eller kanskje på nettsidene, om du har skrudd ned volumet og bare glømt å skru det opp igjen? var kanskje ikkje så masse hjelp i detta, men anyways, lykke til Lenke til kommentar
Bonna123 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Hei, takk for svar, har sjekket det, ingenting som er skrudd av der, Dessverre:( hmm, har ikkje så stor anelse om kva dette kan var, men har du prøvd å leita litt i kontroll-panelet? sjekk under lydinstillinger der, eller kanskje på nettsidene, om du har skrudd ned volumet og bare glømt å skru det opp igjen?var kanskje ikkje så masse hjelp i detta, men anyways, lykke til Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 For å feilsøke, prøv firefox. Sjekk også innstillingene på nettleseren om lyd er slått av. Lenke til kommentar
Bonna123 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Hei, prøv med tre forskjellige webbrowsers - Opera - Firefox og Internet explorer, ser ikke ut som om det er det.. men, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå