espen112 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei! Jeg kjøpte en acer aspire 5920 for noen dager siden Lyddriveren er realtek high definition audio. Jeg kjører windows vista. så hvis dere vet noen komandoer som gjør at det funker så spytt ut. Headsettet som jeg har kjøpt er steelseries 5H.v2 og er 100% sikker på at det funker. når jeg putter headsettet i pcen skjer det ikke noe og når jeg spiller musikk kommer det over høytalerene. takk for hjepen på forhånd:D Lenke til kommentar
kvitlakk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nå vet jeg ikke så mye om dataer men det første jeg tenkte på var at utgangen var ødelakt, skjedde på min gamle data. Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 faren min fikk det til. han vet ikke ossen. men et spørsmål til når jeg putter kameraet mitt inn i HDMI inngangen skal det skje noe automatisk eller skal jeg gjøre noe?? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er en HDMI UTGANG, ikke inngang - dvs du kan overføre bilde og lyd til en TV, men ikke motsatt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hva skjer hvis du putter et annet headset i lydutgangen? Det kan også være at det er noe feil med lydmodulen, jeg opplevde det med en hp pc. Laptopen reagerte ikke når jeg plugget inn headsett og fortsatte å spille via høytalerene. Jeg ble nødt til å sende inn laptopen for å få det fikset. Har du prøvd noe så enkelt som å restarte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå