Term Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 høres gøy ut dette. kan ikke vente til jeg ser resultatet. nå fikk jeg også lyst å prøve Lenke til kommentar
johna Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 La det være en fin eske da! Hva med å feste alt på en plate? så kan den stå oppreist...+et lokk av gamle grandis-esker og litt teip.. Bare håp ikke mora di tramper den ned for å rydde bort søppla.. Har selv en ide om å få nok tomme snusesker som jeg kan lime sammen til et GENERAL-Tower! Med neon og vannkjøling.... konge.. Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 dæsken ta, æ hiv jo 7-8 tomme genralboxa kvær uke, dæven det va go ide, maxitower av genralsnus - æ blei heilt gira Innebøgd spøttbakke bør væl være standard Lenke til kommentar
johna Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 har begynnt å spare! Skal ha en Mp3, brenne, porr pc I General-format.. Aller best hadde jo vært å støpt seg en stor snuseske og bydg pc i den.. Barebone General-box.. Kanskje jeg skal lufte ideen for GothiaTek? fin reklame... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det som hadde vært fedt er jo et "bilde" (altså en ramme) med HK, disker og PSU. Og selvsagt trådløst bilde sak til skjerm. Maskinen henger naken på veggen mens du sitter i sofaen og spiller på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå