Murty Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Heisann.. Jeg skal bygge et kabinett i dag.. tenkte fælt på pappeske! er det noen som har noen erfaring med å bygge kabinett i pappeske? blir det varmt inne i en pappeske? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hvordan skal du klare holde fast komponentene i en papp eske? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 dobbelsidig teip selvsagt.. eller noe annet. det finner ejg ut av skjønner du! cuz.. im the best.. når det kommer til oppfinnsomhet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hm...virka ikke helt trygt akkurat, disker kan jo stige opp mot 50c på det verste....for ikke å snakke rundt prosessoren da...så kan man jo bare sparke litt i det så er det ødelagt eller kansje knivstikke det.....mildt sagt, det tåler lite. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 vel.. vi snakker ikke om noen super pc... en celeron 533. 10gb. er liksom ikke noe krise om den blir knivstukket... Den skal bare være server for Team XP Norway http://www.teamxpsite.tk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 tror nok at tempen ikke blir noe problem, men du kan jo prøve å installere den i en skuffe :-) Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 jojo.. men en skuffe? hvorfor det, når man kan lage den i en pappeske.. det blir jo bare lekkert.. Gleder meg til jeg starter på konstruksjonen... Detta blir rått Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hehe, du får prøve deg frem og se hvordan det går ps...masse teip Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Dobbelsidig teip fra biltema ruler. så teip er ikk enoe problem Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 trenst vell en god del teip på bla hard disken, den er jo litt tung og blir varm og :s skal du ha cd-rom og? du bør kansje legge den på bunnen, å ha hard disk oppå eller under cd-rommen. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 joa. jeg skal ha cdrom, disketstasjon og hele pakka.. men det blir jo ikke bare papp må ha planker som ramme Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 sier bare good luck, :wink: du får skrike ut når og hvis du får det til å funke blir konge å se resultatet. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Var en eller annen her på forumet som lagde en pc av en Norgespakke. Stå fram... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 jess.. kommer til å poste bilder nå det blir ferdig. detta blir konge! Lenke til kommentar
§xs§ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Lag den heller i ein verktøy koffert! Da har eg gjort, nesten ferdig... Litt meir stabil enn ei pappeske og ein planke. Men men du får styra på, sko likt og sett bilde når du e ferdig! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 har en koffert som jeg har saget klar nå, trenger bare innmaten Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 PS, isteden for teip kan du jo bruke limpistol... Funka fint for meg å feste PSU`en med det... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 takk for tipset mac Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det finnes masse folk som har bygd PCen inn i en pappeske... Se litt i CaseMod-forumet til overklokking.no, så finner du kanskje litt info og inspirasjon... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 http://www.teamxpsite.tk/ The page cannot be displayed Nice Hva med spisepinner som rammeverk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå