Moff Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Jukser Spider Man ? bruker han web-skytere, eller skyter han SOM en edderkopp rett fra huden på håndleddet sitt ? Har lest en del spider man nå og det varierer mye mellom at han bruker web skytere og at han skyter det ut av huden.. I filmene er det rett fra huden. Er "Håndledds devicene" bare noen ampiflyere som forsterker effekten av webbet ?? :O Slike ting henger jeg meg opp i Endret 10. mai 2008 av Moff Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Kommer sikkert an på hvem som tegner historien. Jeg har selv sett disse "skyterne" i en Spidermanhistorie. Endret 10. mai 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Åkaj =) Men noen som hvet om Stan Lee tegnet med eller uten skytere ? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Med Skytere er orginalt... annet syntes jeg er piss... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Så i tegneserien er det faktisk begge deler? Merkelig at de ikke har koordinert det. I tegnefilmen (den som gikk på barnetreern på den tiden jeg pleide å se på det) bruker han selvkonstruerte nettskytere, tom med nettpatroner tror jeg. I filmene skyter han rett fra huden. Lenke til kommentar
Moboholic Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Nei, spider-man sine krefter var bare super fleksibilitet og super styrke og fart, Peter Parker var et geni og oppfant webskyterne, de er små som armbånd og har patroner med pulver som blir til et nylonlignende vev når det kommer i kontakt med vann og luft! Men senere i serien når han får dobbelt sett med armer og holder på å bli en edderkopp får han en kur og når armene er borte kan han skyte organisk web(fra huden, uten web-shooters) Jeg har undersøkt og lest Endret 20. mai 2008 av Moboholic Lenke til kommentar
Moff Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Takk for svar! Husker å ha sett spder man bli om til en svær edderkoppmann flere ganger i 2 forskjellige historier. Han blir det flere enn 2 ganger? Men har du kilder ? Hadde vert gøy å lest Lenke til kommentar
Moboholic Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Takk for svar! Husker å ha sett spder man bli om til en svær edderkoppmann flere ganger i 2 forskjellige historier. Han blir det flere enn 2 ganger?Men har du kilder ? Hadde vert gøy å lest Ja, sjekka det på google for noen måneder siden, jeg prøver faktisk å utvikle vevskytere selv.... blir vanskelig og det blir nok ganske store armbånd, for det pulveret finnes ikke så jeg må bruke tvinnet fisketråd eller tau og få det til å skytes ut i høy hastighet sjekk google hvis du vil lese om web-shooters, eller gå på marvel database Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Nei, spider-man sine krefter var bare super fleksibilitet og super styrke og fart, Peter Parker var et geni og oppfant webskyterne, de er små som armbånd og har patroner med pulver som blir til et nylonlignende vev når det kommer i kontakt med vann og luft! Men senere i serien når han får dobbelt sett med armer og holder på å bli en edderkopp får han en kur og når armene er borte kan han skyte organisk web(fra huden, uten web-shooters) Jeg har undersøkt og lest Hmm, er en god stund siden jeg har lest Spider-Man men etter som jeg husker så var det ikke dette som gjorde at han nå kan lage eget Spiderweb , med mindre du mener tegneserien den vet jeg ikke noe om. Uansett sånn som jeg husker det ble det kjent i ett nr. at Peter fortsatt utvikler seg og i at han kommer til å bli sterkere etter vært eller noe sånt. Den første "utviklingen" han fikk var at han kunne Skyte eget spindelvev (som er sterkere en originalen) og han fikk et nattsyn som lot han se bedre i mørket. Er godt mulig du har rett eller at vi mener noe av det samme, vet ikke jeg. Hadde satt pris på en link;) Hadde vist rett, det er ikke ofte gitt. Infor om Kreftene. The main piece that is sure have long lasting effects in the Spider-Man books, is the unlocking of latent new powers! Spider-Man’s set of powers have more or less gone untouched since his origin in 1962. Certainly nothing as drastic as these changes have occurred. These are the powers he has discovered so far: * See in the dark * Stickiness all over (like he previously had only on his hands) * “Hear” along his web * Spikes in his wrists Endret 21. mai 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå