swirz Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 står "Open" på status hos meg, men er sikkert fordi jeg registrerte koden min i dag:/ hadde glemt å aktivere visa greia, bare lagt den til... laster ned nå sorry for dobbelpost... browser lagg:S Hva mener du med å aktivere visa greia? Står open til meg og, inne på kontoen, men også pending... Under en av lenkene på account sida fant heg et valg som het "Connect Subscriptions to this Payment Option" trykte på denne og da fikk jeg linken opp på framsida etterpå. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Men kan noen bekrefte at jeg kan slette IGN beta saken? Blir ikke noe mer beta- spilling? Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Praktisk spørsmål; bruker amerikanerne den samme klienten som oss? Altså, hvis jeg skal spille på NA-servere, så kan jeg bruke samme klient som andre europeere? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Men kan noen bekrefte at jeg kan slette IGN beta saken? Blir ikke noe mer beta- spilling? du kan slette den du vil aldri få bruk for den. Sletta den selv Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Ja. Har selv masse amerikanske bekjente på andre fora som benytter den samme klienten som meg. Endret 12. mai 2008 av Loeve Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja. Har selv masse amerikanske bekjente på andre fora som benytter den samme klienten som meg. Takker for svar. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Da var det lastet ned og innstallert. Endret 12. mai 2008 av bokhylle Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Da var det lastet ned og innstallert. Lang tid tar install? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Da var det lastet ned og innstallert. Lang tid tar install? Kommer vel ann på PC-en din. Min install tok vel rett over 5 minutter eller så. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Min tok nå en 10-15 minutter å installere. Tok ganske lang tid. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Min har brukt kanskje en halvtime, og er ikke ferdig enda... Kjemper tappert på 18. Der ja, skrudde opp tempoet på slutten. Endelig Endret 12. mai 2008 av Rallahr Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Når jeg våkna i dag tidlig så hadde jeg lasta ned 84 % og downloadinga stod på hele 2kb/s , det hjalp ikke å restarte downloaden -fremdeles samme lave hastighet . Jeg dro på fisketur og kom hjem til samme tilstanden. Vet noen hva som kan være gærnt ? Jeg hadde jo 1000 ned i går Lenke til kommentar
arlion Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 jeg har lasta ned konstant på 270kb's de siste 6 timene, så for meg har det funka relativt greit egentlig, selv om jeg skulle gjerne maxa linja, ville gitt meg rundt 500kb's. ikke at det er noe hast forsåvidt. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Når jeg våkna i dag tidlig så hadde jeg lasta ned 84 % og downloadinga stod på hele 2kb/s , det hjalp ikke å restarte downloaden -fremdeles samme lave hastighet . Jeg dro på fisketur og kom hjem til samme tilstanden. Vet noen hva som kan være gærnt ? Jeg hadde jo 1000 ned i går Jeg restartet maskinen og da går det bedre ca 200 kb/s , hvertfall bedre enn ikkeno. Bare lurer på om det er sp1 til Vista som kødder , hatt mange rare småproblemer etter at jeg installerte sp1 . Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg restartet maskinen og da går det bedre ca 200 kb/s , hvertfall bedre enn ikkeno.Bare lurer på om det er sp1 til Vista som kødder , hatt mange rare småproblemer etter at jeg installerte sp1 . Problemet ligger nok hos Funcom. Hadde 140KB på Get Small, ringte og oppgraderte til Medium og da spratt hastigheten opp til 310KB. Da fikk jeg blod på tann og fikk Get til å oppgradere linja mi til XL, som er 3-4 ganger kjappere enn Medium. Fikk likevel aldri mer enn 380KB fra Funcom, og nå ligger hastigheta på ca. 200KB. Fra Steam får jeg derimot maks hastighet. Endret 12. mai 2008 av XE800 Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 "pending Age of Conan Early Access" QQ Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg restartet maskinen og da går det bedre ca 200 kb/s , hvertfall bedre enn ikkeno.Bare lurer på om det er sp1 til Vista som kødder , hatt mange rare småproblemer etter at jeg installerte sp1 . Problemet ligger nok hos Funcom. Hadde 140KB på Get Small, ringte og oppgraderte til Medium og da spratt hastigheten opp til 310KB. Da fikk jeg blod på tann og fikk Get til å oppgradere linja mi til XL, som er 3-4 ganger kjappere enn Medium. Fikk likevel aldri mer enn 380KB fra Funcom, og nå ligger hastigheta på ca. 200KB. Fra Steam får jeg derimot maks hastighet. Ja , jeg har jo 20mbit linje , får alltid ca 1.8 mb/s fra steam Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 "pending Age of Conan Early Access" QQ følg denne linken: http://funcom.cachefly.net/AoC-EU-EarlyAccess.exe så kan du laste ned selv om det står pending... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 går jo latterlig sakte å laste ned. Laster ned med 58KB/s Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) gått nesten 24 timer siden jeg registrerte meg og den sier fortsatt "pending age og conan early access" Hatt en stabil hastighet på ca 230kb/s ble akkurat ferdig, men har fortsatt ikke fått linken fra funcom da. Endret 12. mai 2008 av Saykin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå