Bjonski Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Patcher nå med 270kbit/s =/ Noen som vet hvor mange patcher det er, og hvor store de er totalt? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 totalt rundt 820mb, pluss minus noen megabyte. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ferdig patchet nå. Men når jeg starter klienten er alt svart, utenom en liten tynn strek helt til venstre hvor jeg kan se at det skjer noe. Musen vises, og lyden er der. Men ellers er alt svart. Noe bug i klienten? skjermkortdrivere? Lenke til kommentar
xTigerx Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ferdig patchet nå. Men når jeg starter klienten er alt svart, utenom en liten tynn strek helt til venstre hvor jeg kan se at det skjer noe. Musen vises, og lyden er der. Men ellers er alt svart. Noe bug i klienten? skjermkortdrivere? gå inn på "simpelConfig" og ta bort "fullscreen" så blir det bra Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har lastet ned updaten og trykker på "play", men da lukker klienten seg og ingenting skjer. Går det ikke an å gå inn på spillet før 17-mai? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) gå inn på "simpelConfig" og ta bort "fullscreen" så blir det bra takker Funka med en gang Nå mangler det bare et par stk. åpne servere :!: Har lastet ned updaten og trykker på "play", men da lukker klienten seg og ingenting skjer. Går det ikke an å gå inn på spillet før 17-mai? Fullt mulig. Jeg åpnet nettopp klienten, men kunne ikke logge inn Endret 14. mai 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Håper alt er klart når jeg har kommet hjem Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Merkelig. Spillet åpnet seg når jeg bytter fra DirectX 10 til 9. Jeg Vista 64-bit så jeg vil helst at den skal virke med DirectX 10. Åssen kan jeg fikse dette? En update jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Merkelig. Spillet åpnet seg når jeg bytter fra DirectX 10 til 9. Jeg Vista 64-bit så jeg vil helst at den skal virke med DirectX 10. Åssen kan jeg fikse dette? En update jeg ikke har fått med meg? Samma her, spillet starter ikke om jeg setter til Dx10, og spillet starter med kun svart skjerm om jeg starter det i Dx9 med full screen. Starter jeg det i Dx9 uten fullscreen derimot så funker det. Er nok noe som blir fikset ganske snart. Introen var kos iallefall Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dx9 virker hos meg i fullscreen. Jeg er likevel nesten sikker på at de vill gi ut en ny build med en oppdatert hovedmeny. Man kan se at dette er den de brukte i betan. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dx9 virker hos meg i fullscreen. Jeg er likevel nesten sikker på at de vill gi ut en ny build med en oppdatert hovedmeny. Man kan se at dette er den de brukte i betan. Funket fint hos meg når jeg huket vekk fullscreen og i directx 9, selvom jeg kan kjøre andre spill i directx 10. Som forventet kom jeg ikke inn når jeg prøvde å logge inn Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er fordi Funcom ikke har gjort sånn at DirectX 10 ikke virker enda. Det vil sikkert bli rettet på i en senere patch. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen andre som har problem med at patcheren stopper? Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen andre som har problem med at patcheren stopper? Min stoppa en gang der jeg fikk en feil mld om at spillet allerde kjørte, men så den slo seg av, starta spillet igjen og da gikk det fint Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ustabil speed. Går fra 50 kB/s til 2.46 mbit/s. Men men, den kommer nå ned. Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 håper virkelig det kommer en patch som optimaliserer grafikkytelsen! Kjenner at jeg kommer til å bli rimelig irritert hvis jeg må spille early access tiden med windowed, directx9 og andre beta bugs... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Flere nye patcher er ute idag som gjør at spillet åpner i DX10 og gir deg en ny hovedmeny. Endret 15. mai 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Koselig og sitte på uninett linje og få 1mb sek lastet ned på noen timer All ready patchet opp så nå er bare og vente til 17. Mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå