Primo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har kommet i gang med nedlastingen. Jeg fant en link på aoc-norge. Hastigheten foreløpig er dårlig, 60-80KB/sec, men dette tar seg forhåpenligvis opp etterhvert. En litt pussig kuriositet: Jeg har prøvd å registrere meg på aoc-norge flere ganger og blandt annet også mailet admins der, uten å lykkes. Registreringslinkene jeg får i mails er borked og siten svarer ikke på mine henvendelser. Når de la ut linken første gang var den tilgjengelig for alle, men det tok ikke mange minuttene før den ble restricted til members only. Men da var det for sent. Pølsefingrene mine hadde allerede grabbet til seg klienten og nå tikker søte bytes inn på disken min 8) Muaha! LOL. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Den du laster ned er ikke clienten vi skal bruke den 17.Mai. Riktig link kommer fra funcom seinere i kveld. Lenke til kommentar
Primo Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Nei? Gidder du være litt mer spesifikk? I klienten står det: Age of Conan EU Early access Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) http://forums.ageofconan.com/showthread.ph...791&page=13 Edit: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=86921 Endret 10. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
arlion Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=86921 Postet av funcom for 5 min siden. burde være spesifikt nok :-) Lenke til kommentar
Primo Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Takk for linken. Det er fremdeles mystisk dessverre. "That source" sier meg ingenting og klienten min sier kun EU Early Access. Jeg kikker litt på fora rundt omkring nå og det er full forvirring så jeg avventer litt. Endret 10. mai 2008 av Primo Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 The correct clients will be made available soon (today or tomorrow). Please wait for an official announcement. håper de ikke utsetter det til i morgen. Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg satser fortsatt på kl 19.. var det jeg hørte tidligere idag Lenke til kommentar
nAD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg satser også på 19:00, siden det er tiden(?) vi får starte med early access spillinga den 17. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Enda ikke fått koden min fra komplett.no.. Skjer med treg nettbutikk? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 får vi tilsendt klienten på mail eller hvordan er det det funker? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, vær obs på at den early access download lenken var til feil klient. De kommer med ny lenke i løpet av dagen. Nedlasting er vel en bittorrent lenke? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men.. Er det ikke slik at man må legge inn spillet på nytt når man får det i posten da? Blir jo litt mye mas å laste det ned, installere, spille et par dager, avinstallere og så installere fra dvd. Tar jeg feil eller er det så tungvindt? Lenke til kommentar
dado Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvor er det man skal finne linken til nedlastinga.Jeg synes de roter veldig mye nå.De skal enkli informere fra hvilken side vi kan laste ned spillet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men.. Er det ikke slik at man må legge inn spillet på nytt når man får det i posten da? Blir jo litt mye mas å laste det ned, installere, spille et par dager, avinstallere og så installere fra dvd. Tar jeg feil eller er det så tungvindt? Mener man bare skal skrive inn CD-keyen fra det fysiske spillet i den nedlastede klienten. Så blir det registrert at du har hele spillet, og at du kan fortsette. Lenke til kommentar
Hyrutetytetytetur Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Leste at man må reinstallere klienten når man får spillet i posten, så ja.. Pes, men så får man jo starte flere dager før alle andre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det sa de først ja, men nå sier de at man bare kan oppgradere med CD-Keyen fra det fysiske spillet. Får bare vente å se på hva som er riktig. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Utifra disse postene her forstår jeg det slik at jeg kan kjøpe den preorder saken for 40kr som inneholder 10 dagers spilling, laste ned spillet og teste det ut. Dersom jeg vil fortsette kjøper jeg selve spillet for ~400spenn, hvis ikke har jeg kun brukt de 40... er det riktig? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei. Du må ha forhåndsbestilt for å få spille den 17. mai. Så du må nok kjøpe spillet først, men du kan jo alltids avbestille om det ikke faller i smak. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hm ok. Altså datoen spiller ingen rolle for meg. For travel på jobb den tiden likevel. Men jeg vil absolutt like å få teste det 10 dager før jeg kjøper greia. Er det mulig uten å måtte kjøpe og avbestille det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå